La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología > Torrent del Forat Negre (Berguedà) i riera del Car...

Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología

volver al indice del foro.

Monday 6 september 2004 - 07:58:01

Torrent del Forat Negre (Berguedà) i riera del Carme

Hola nois!!

Ahir diumenge vam estar fent aquest barrancs: en primer lloc al poble de Vallcebre, al Berguedà, un barranc molt senzill, amb masses ràppels i sense salts ni tobogans...en definitiva, que tenia aigua corrent però en faltava molta més. Aquí teniu el link: http://www.feec.org/Publicacions/fitxes_vertex/fitxa.php/28/

Per rematar, a la tarda vam anar a provar el del Carme, per Igualada. Està collonut, áigua corrent per totes les cascades, totes les "pozas" saltables, molt disfrutón. Si us hi podeu arribar durant aquesta setmana l´emoció està garantida. No cal portar corda ni boudrier, això sí, l´aigua una mica tèrbola...

Apa, que vaci bé!! 

  

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Monday 6 september 2004 - 13:33

 
Monday 6 september 2004 - 12:40
Com a crítica constructiva i de molt bon rotllo et recomano que mai facis un barrancs "sense corda ni boudrier", no costa gaire de dur i et pot treure de un ensurt : una persona que es caga i l´has de baixar, algú que es trenca el peu... En el cas del Carme aixó et pot semblar exagerat, però en altres barrancs "ni corda ni boudrier" com el Vero em sembla bastant atrevit.

Jo sense arnés em sento nú.

Jordi

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 6 september 2004 - 13:33
Estic dacord amb tu...peròno m´he explicat del tot bé

He dit que no feia falta fer servir, però si que duiem la corda i els budriers a la motxilla. Coma has dit, mai se sap...

Apa, ens veiem!!

   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies