La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología > Carcaixells o agulles rodones

Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología

volver al indice del foro.

Tuesday 28 september 2004 - 23:38:26

Carcaixells o agulles rodones

Diumenge vaig estar a les agulles rodones dels carcaixells. No sé exactament quantes agulles vaig fer però quan estaba fen un flanqueig llarg i aeri i vaig veure qu´había de montar un rappel sense tenir on posar-me. Us ho prometo, només tenía uns petits ferros per apoyar els peus!! doncs ho vaig deixar. En general la qualifico de dificil +. Algú sap on trobar una ressenya completa? m´hi vaig passar el matí i no sé si em vaig deixar algo, molt o poc per fer!!!!

  

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Saturday 30 october 2004 - 17:56

 
Wednesday 29 september 2004 - 11:45

Todavía no estan terminadas todas las ferratas de aquella zona, por eso ni estan calificadas ni hay reseñas.

Paciencia que todo llega... o quizas no..., ya que teniendo en cuenta que esta montada por Gironés y despues de tener probablemente problemas con la de Cala del Molí por los accidentes habidos, puede que no la acabe de montar...

Esperemos que no sea así y se solventen todos los problemas, tanto los técnicos (financiación) como los legales.


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 29 september 2004 - 12:01

Bones, JoanM !!

A veure, si mal no recordo... et vas quedar just al penúltim ràpel..... !  Considero que aquest punt no és el més dificil de la ferrata, però potser sí el més exposat, ja que téns que muntar el ràpel en un punt on és força aeri, no téns molt bona posició, degut que no hi ha repisa, i a més.... el ràpel és el més vertical, pertant ... simplement impresiona més !

Jo la vaig fer farà un parell de mesos, i a partir d´aquest ràpel, just a la sortida, hi ha una placa ajeguda, que la pots rapelar o bé, pots baixar-la a peu pel costat... Llavors, et queda encara una altre agulla que està instal.lada..., però ja no vam treure més la corda....  Vam poder veure que encara s´estava equipant, però a partir de la setena agulla no hi havia enllaç !!   Crec que et faltava uns vint minutets com a molt !... però no ho recordo exactament !

En teoria encara falten dues agulles més... (això van comentar per aquí..).. però a veure com acaba !!   Et recomano que la tornis a provar... i tranquil.... que el ràpel aquest no té cap més problema, que el seu muntage!!

Sobre les ressenyes... jo no n´he trobat cap, malgrat el sr. Gironès, que és qui ha equipat la ferrata, em penso que treurà un llibre de ressenyes de diverses ferrates, i entre d´altres aquesta, però no sé si ja ha està a la venda !

Salutacions,
Freu.


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 29 september 2004 - 12:30
Eisss!!!! guenos dias a too!!!
Algu em pot explicar com es fa per arribar en aquestes agulles?
dificultat?Material...
Horari?
Gracies!!!!
Kanon

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 30 september 2004 - 00:14
A l´oficina de turisme de Sta Cristina D´aro (tel 972 835293) us facilitaran el títol i on trovar un llibre publicat fà molt poc que detalla perfectament aquesta via ferrada, crec recordar que es diu LA BUTXACA DE MUNTANYA.

Enric.

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 30 october 2004 - 17:56
El títol és VIES FERRADES, COVES I INDRETS DE LA COSTA BRAVA.
Autor Albert Girones
Avui està exhaurit a totes les llibreries on he buscat. Sens dubte es un exit .
Salutacions

   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies