La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >REFUGI AIROTO VALLS DANEU

Montaña General

volver al indice del foro.

Wednesday 7 january 2004 - 07:08:39

REFUGI AIROTO VALLS DANEU

Bon dia veig que le pagina no interesa gaire. Algu de vosaltres ha fet la ruta del refugi de la gallina fins al certescan ¿ demano el temps la dificultat i opinions?. Respecte al refugi airoto, es pot fer una ruta fins a la cabana de marimanya pasant pel coll de airoto le cabana esta em molt mal estat .UEC¿ podrieu reformar el refugi pues esta situat em un bon lloc?ja que a vosaltres us fan mes cas i aixi podreiem fer mes força per atura una mica la ampliacio de vaqueira

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Saturday 7 november 2009 - 09:00

Tuesday 20 january 2004 - 14:31
Sobre el tema del refugi d´AIROTO  seria bo que passesiu l´informacio a l´entitat per poder fer el arrenxament que sigui necesari , per cert no fa massa varen passar un FRANÇESOS i en varen passar una nota felicitat a l´entitat perque tot estaba en molt bon estat , per aquest motiu faig aquesta petita notas per poder fer el arenxament necessari , pro neccesitam saber que es lo que estaba en males condiccions .  

vocal de la junta 

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 21 january 2004 - 11:41
moltes moltes moltes gracies per entrar.ET FUTERE LA PALLISA EM LA HISTORIA DEL REFUGI espero que sapigues perdonarme. Refugi propietat hecsa inagurat per regular les aigues estany gran airoto any 1974 aproximat. Vaig al refugi desde 1979 avandonat per hecsa El manteniment del refugi ,pales estufes per sert  lany 1989 en vaig pujar una i el 2001 unaltre . 1991 any inaguracio per par uec  taule nova i cadires  matalasos i neteja  molt be pro prou i el refugi nececita un manteniment . La taula de fora esta destrosada faltaria pujar taulons per repararla tot el manteniment es feia per part de gent del poble ISIL i uns cuants amants de fora com nosaltres de manresa i alguns anonims que no se qui son.  PD. recorts a tots els veins de les valls.
Saturday 7 november 2009 - 09:00

Ni que la nota aquesta es del any 2004 ara any 2009 en el refugi d´AIROTO  se a fet una reforma a font cambiant la teulada posant una de mes confortable, i d´alumini, i refent tot el entorn . ç

Es va aprofita per fer una nateixa del exterior i del interior que alguns que va per la montanya no son pro respectuosos amb la natura , dons varem retirar mes de dos sacs de dixalles esperem que aquest com la reforma i el seu entorn duru una mica mes que la darrera vegada

JORDI MARTORELL

VOCAL DE REFUGIS U.E.C.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies