La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Cal Baster

Montaña General

volver al indice del foro.

Monday 12 january 2004 - 11:45:16

Cal Baster

B doncs, algú em pot explicar on ..... es Cal Baster??

Vam pujar divendres peró no ho vam trobar i vam decidir dormir al cotxe. Ens vam trobar 2 companys del forum (no recordo el nom, tinc molt mala memoria) que tb van dormir al cotxe.

Algu em pot explicar com s´hi arriva??

Per cert, vam fer la canal de l´ordiguer, molt bonica, salut a tota la gent que hi havia per allà  i diumenge vam anar a fer el Pedraforca pel meu gust tenia poca neu peró be no es pot tenir tot

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Monday 12 january 2004 - 13:19

Monday 12 january 2004 - 12:08
Vaja, vaja, em sembla que aquest dissabte, Estana semblava un pre-madstage!!!
Doncs el parell que van dormir al cotxe em sembla que van ser Madedu i Julito, que se´n van anar a fer la canal de l´Àliga...     David P, Josep i jo l´Amagada, i Farell, Madsergi and Co. l´Ordiguer.

Cal Basté és l´únic bar que hi ha a Estana. Una mica més avall de la placeta on s´aparca. I el paller, és a uns 20 metres amunt del ´pàrquing´, a la dreta, entrant en una mena de corral. Jo era el primer cop que hi anava. Soposo que d´altres et podran indicar millor on trobar-lo!

Ocultar todas las respuestas      
Monday 12 january 2004 - 12:53
normalmente cal basté es la única casa que tiene luz de noche.... y el paller es imposible de encontrar si no sabes dónde es.... ya que hay que pasar una valla metálica, pasar por un corral y entrar por una puerta de madera al "dormitorio"....

aprovecho para hacer mencion del estofado de jabalí de cal basté.....

Ke Riiiico

un saludo,
farell

Monday 12 january 2004 - 13:08

Si si, "las aves nocturnas que buscaban Cal Basté" y durmieron al coche eramos el gran Julito y Edu (MadEdu).

Era la puerta que probasteis, pero con la oscuridad... todas las puertas son pardas!

Busco hielo,

Edu

Monday 12 january 2004 - 13:19

Y no te habras olvidado del "allioli de codony", no????

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies