Montaña General
Olasssssssss!!!
Aquest divendres (demà passat) tinc festa a la feina i tinc molt mono d´anar a escalar. Com ja fa temps que vaig llegint el que dieu al foro i veig que la gent és molt trempada... no sé... poder tinc sort i algu s´apunta per anar a escalar aquest divendres. Vaaaaa!!! Fins ara no m´he atrevit pq sóc una mica tímida... però el mono em supera!
Segur que hi ha algú que sino té festa, plega al migdia... jo puc anar a on sigui... (Montserrat, Castelldefels, etc) con tal d´anar a escalar!!! Bufff quines ganes! ![]()
Per cert, he de dir que no en sé gaire, però per això no hi ha problema, ja m´espavilo!.
Necessito urgentment una ànima piatosa que sigui el meu company/a de cordada! Vinga animeu-vos!!!!
6 Respuestas
Última respuesta Thursday 26 may 2005 - 12:03
Wenas!
Mi idea es ir a trepar mañana por la tarde o a la fuxi o al castelldefels. Si salgo pronto del curro la idea sería ir de 15:30 a 19:30 ..... pero eso no lo sabre asta mañana!!!!
... bueno, pues eso, que si te quieres apuntar mañana a trepar hariamos sesion de tarde ... ya diras.
Saludos ![]()
Jose
Ok!! por mi a esa hora perfecto!!!![]()
Mañana por la mañana me dices algo???. Yo prefiero ir a Castelldefels porque así por la mañanita me iré a dar un baño a la playa. Llevaré lo de escalada en el coche y si me llamas bien, y sino... otro día será!! Pero llamaras, no?? ![]()
mi nº: 636052863
Ok, Ok ![]()
Te comento algo mañana, te envio un SMS si es factible las 15:30 o no. Por cierto, en castelldefels, en vez de peña ginesta, creo que sería mejor o peña señal o roca negra, sobre todo, esta segunda opcion, para no asarnos!!!!
Si hay cambio te aviso o lo comento aqui.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.