La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Duatlo de Núria !!!

Montaña General

volver al indice del foro.

Wednesday 21 september 2005 - 18:32:39

Duatlo de Núria !!!

Hey !!! Companys,
Vosaltres que esteu informats i al dia de tot, he vist que les inscripcions estan tancades !!!
Es perquè ja han arribat als 500 inscrits o perquè??
Em quedaré fora?? Joer quina mer . . . per un cop que estic mentalement preparat, xke físicament no crec que ho estigui mai però s´ha d´inentar no???

Marky

I merci

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Monday 3 october 2005 - 15:24

Wednesday 21 september 2005 - 18:56

En el darrer programa d´Esports d´Aventura del C33 van dir que la inscripció ja estava tancada perque s´havia arribat al límit d´inscrits.

Mala sort .

Salutacions.
Juice.

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 29 september 2005 - 11:25

aixxxx que sempre vas tard tu!!!

Tranki home.... un altre any serà..... a més preparat físicament estàs.... o estaves...  pk fa la tira que no sé de tu!!!!

No és el mateix però si tens ganes de pedalar aquest diumenge es celebra la 8a edició de la marxa d´or de Sant Llorenç Savall. Suposo que ja deus estar informat... això para prop de casa teva....

Doncs res... a cuidar-se!!!

Thursday 29 september 2005 - 11:39
Aquest finde no puc fer res, el tinc ocupat.
Al final aniré a la Duatló de Núria amb un amic, sense inscripció!!, però amb el cotxe carregat, si hi ha alguna baixa a úiltima hora miraré a veure si em deixen apuntar-me i sinó pos res, a mirar!!!

La que veig que està molt informada ets tú, que no t´en perds ni una!!!

Marky

Thursday 29 september 2005 - 12:05
ja em coneixes..... experiència ínfima.... però ganes i il·lusió de fer coses, d´aprendre, de passar-ho bé, de conèixer a gent.... infinites!!!      m´apunto a tot (o casi).... o a tot el que les meves cames aguantin!!! mmmm ara que puc....!!!! a més, últimament surto bastant amb la bici i a trepar... si vols ja t´aniré dient.... casi cada cap de setmana hi ha alguna cosa! per cert.... tens el mateix nº de mòbil i d´adreça de mail???

Monday 3 october 2005 - 15:24
Pos si, tot segueix essent el mateix, tant el mòbil com el emilio !!! Però a vegades passen dies fins que trobo un forat per mirar-lo.

Ens veiem al Castañazo Estage !!!

Marky

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies