Montaña General
| wenas!!! mañana subo a vallter con waldo...para haser la rutilla del maestro "Amunt!" del Coma Ermada-Roc Colom...eso si...el tiempo y la nieve nos permiten. Calculamos estar en vallter sobre las 8.15 / 8.30 h., ale...ya lo sabeis. Nos veiem salut i seny mirlo |
10 Respuestas
Última respuesta Wednesday 7 december 2005 - 20:06
Ei Mirlo,
Que de dos en dos s´estan muntant tres sortides iguals (és que Amunt no s´hauria de morir mai -jejej). D´un cantó Periplo i no se qui més, de l´altre Larriak i jo. Preiplo i nosaltres dos ja ens estem posant d´acord per sumar les respectives inexperiències raqueteres, però tampoc no ens aniria gens malament comptar amb el mestratge d´uns masters com tu i en Waldo
Si et sembla Ok, nosaltres anavem mitja hora més tard, però ja ho adaptarem. Ok?
Vinga,m que això està al caure
| Pues na...no hay problem...ahora que ya vereis que ir con raquetas...es super facilisimo. Waldo va con raquetas...yo voy a ir a pelo...paso de mariconadas Ens veiem!!! mirlo |
Gràcies Narinhan per la immerescuda lloança
. Jo dissabte vaig a fer raquetes al Pic de Pedrons, a la zona de Pimorens. No ho he posat a l´apartat d´activitats, però qui vulgui venir està convidat a fer-ho. Nosaltres, per la nostra edat i volum, anem a la muntanya de forma tranquil.la, sense cap més repte que fer el cim i gaudir de l´entorn i sembla que la mèteo serà favorable. És a dir, que qui vulgui ja ho sap, hem quedat a les 9 del matí a la benzinera que hi ha a Puigcerdà, just abans d´entrar a La Guingueta. Us desitjo una bona caminada per demà, aneu molt en compte amb les caravanes, i, per si les mosques, el meu correu és xaviromero@msn.com. Per cert, si en
va sense raquetes, riureu de collons veient-lo baixar per la Portella de Mentet a migdia, amb tota la neu pasteta, ja que de pujada potser amb els grampons se´n sortirà. Salut a tothom![]()
Aneu una mica en compte i porteu pedres a les butxaques:
http://www.meteocat.com/pirineu/zones/6_1.html
La Portella de Mentet per la banda nord-catalana és famosa per la seva tramuntana. Pasiau. Xavier.
| La verdad...tengo una gran suerte...teniendo amigos como vosotros...yo tambien os quiero mirlo |
No se si trucar a Vallter per que facin una comanda especial de Patxaran.... i cervesa
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.