La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >És genial, Pol ha perdut el GPS!

Montaña General

volver al indice del foro.

Monday 12 december 2005 - 23:26:49

És genial, Pol ha perdut el GPS!

Disculpa Pol, ja m´imagino que a tu no et fa cap gràcia, però ho acabo de llegit al foro de rutes i no m´he pogut contenir!   

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Friday 16 december 2005 - 16:25

Wednesday 14 december 2005 - 16:14
i? si que me´n fa de gràcia perquè l´he recuperat, així que...de totes maneres disculpa´m a mi per la pregunta que et faré, però...no deus tenir molts amics,oi?
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 14 december 2005 - 17:56
Nois, hi ha alguna cosa en aquest post que no em lliga. Narhinan se´n fot de que Pol hagi perdut el GPS? Crec que no és la seva manera de ser, a menys que hi hagi un missatge subliminal que no puc captar. Que regni la pau
Wednesday 14 december 2005 - 18:00
o que Narhinan se haya confundido de persona.... .... es que yo tampoco entiendo nada  
Wednesday 14 december 2005 - 20:29
Segurament no em vaig explicar prou bé.
S´escau que estava llegint com seguia el debat immediatament anterior a aquest, el que va proposar Larriak sobre "ressenyes amb gps" sobre la pérdua d´encant quer epresenta deixar d´orientar-se pels mitjans tradicionals, el servei servei que pot fer un gps ben utilitzat en cas d´extraviar-se, etc. quan decideixo passar al fòrum de rutes i ascensions i mi trobo el post de Pol dien que a perdut el gps... No em vaig poder estar de fer una associació de temes i petar-me de riure
Evidentment no m´enreia de la preocupació que pot sentir tota persona que perdi qualsevol aparell de valor.
Pol, ja et demanava disculpes prèvies al moment d´escriure el primer post, però si tot i així, encara t´has molestat, te les torno a demanar ara, i pels meus amics no et preocupis, no es molesten mai per una broma, encara que sigui desafortunada.
De tota manera, me n´alegro que l´hagis tornat a trobar. Apa siau 

Friday 16 december 2005 - 16:25
Tranki, no et preocupis, disculpes aceptades. I sí, tens raó, les bromes dels amics no molesten, però és que resulta que jo no et conec saps i amics amics que es digui...doncs crec que no tinc el gust...o no...
Apa doncs, a seguir disfrutant de la muntanya...

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies