Montaña General
bones lai.... em van explicar el teu mega curset d´escalada. Em va semblar tan subrealista que ho vaig comentar a un parell de coneguts que son guies i professors titulats. Mhan demanat que si us plau em passis referencies del curs simplement i qui l´impartia, mes que res per assebentarse si es un curs impartit per algu que pot o es una enganyifa.
pots deixarho posat aqui aixi ja save, on no apuntarnos tots plegats en un futur. merci!!!
merci... i bones escalades...
2 Respuestas
Última respuesta Monday 19 december 2005 - 10:24
Hola wapa!!
Sento contestar-te tant tard! Vaig veure el post divendres però ja era tard i no et vaig poder contestar. He vist que m´has enviat un correu intern però no sé pq carai no el puc mirar
. Me´l pots tornar a enviar??? millor aquesta adreça: lmartra@gmail.com (l´altra falla més que una escopeta de fira!).
El cas... fa poquet vaig rebre una carta per si volia fer el 2n curs (hi havia tres)... tal com va arribar la vaig estripar, i el curs no sortia per internet. De totes maneres t´escric un mail i t´explico.
Sobre el curs, Òskar, el que em va passar és que em vaig apuntar a un curs d´escalada, vaig anar a unes 5 sessions (de 4 ó 5h cadascuna, no ho recordo bé) i vaig escalar unes 4 vies com a molt!. Clar... jo el que volia era posar-me els gats, veure si m´atreia l´escalada, si m´enganxava... Erem masses per dues persones... nu sé... està bé aprendre a passar la corda pel gri-gri, assegurar a un sac, practicar ràpels, fer estiraments, una mica de búlder, aprendre a lligar la corda de diferents maneres, etc... però jo volia posar-me els gats... i després d´unes quantes sessions i unes quantes peles invertides... tot i tenir moltes ganes d´aprendre a escalar... me les van aconseguir treure ... o millor dit... vaig decidir buscar-me la vida per una altre banda.
Vinyi, ens parlem, val???
Un petonet!![]()
PD: mmm i a veure quan coincidim!! que tinc moltes ganes de conèixe´t.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.