La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Puigmal per Fontalba. Com està de neu?

Montaña General

volver al indice del foro.

Tuesday 20 december 2005 - 12:10:07

Puigmal per Fontalba. Com està de neu?

Bon dia amics,

Aquest cap de setmana que ve una colla volem fer un sube-baja per cremar previament les calories que inevitablement entraran per Nadal i habiem pensat en pujar al Puigmal desde Fontalba. Alguns anirem amb esquis, altres amb raquetes, crampons...

Algú s´ha mogut per allà recentment per saber com ho trobarem: Accessos en cotxe, si s´ha de patejar gaire abans de posar-se els esquis, qualitat/quantitat de neu.

Gracies d´avantma!

Carles

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Tuesday 20 december 2005 - 13:42

Tuesday 20 december 2005 - 12:52
Bon dia. No sé si et servirà, però jo diumenge hi vaig pujar des de Núria i hi havia poca neu i molt ventada. Les raquetes no eren pas necessàries (en tot cas els grampons), i els esquís, dubto que es puguin fer anar.
salut i sort

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 20 december 2005 - 13:20
Gracies company,

la teva informació segur que ens serà molt útil. Si per Nuria estava ventat per Fontalba em temo que estarà pitjor ja que em sembla que està més desprotegit.

Sort,

Carles

Tuesday 20 december 2005 - 13:42
Este finde estuvimos en Núria con intención de subir con esquis al Puigmal. Finalmente subimos a la Fosa del Gegant poruqe el Puigmal no quedaba nada de nieve, muchas piedras y nieve ventada es lo que se veia. Por Fontalba no debe haber nada.

Suerte!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies