La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Barrufets a Sant Aniol d´Aguja i Talaixà

Montaña General

volver al indice del foro.

Monday 30 january 2006 - 11:33:55

Barrufets a Sant Aniol d´Aguja i Talaixà

mirlo ha hecho la siguiente propuesta de actividad:

BARRUFETS A SANT ANIOL D´AGUJA I TALAIXà

Excursió a realitzar amb pares, mares, nanos avis i tiets, apta per a tots els publics.

Lloc de Trobada; a Sadernes ( a l´entrada del poble al pàrking del càmping)
Hora: 9 h. del matí
Requisits: Esmorzar, dinar, i potser roba de recanvi (mitjons).

Realizarem aquesta ruta...

http://www.uecgracia.org/muntanya/aventuresoressenyes/ressenyes/05-04-10.htm

Animeu-vos, us hi esperem a tots ;-)))

Lugar / Zona:/ Garrotxa
tipo de actividad: Senderisme
Fechas: 2006-2-26 a 2006-2-26

Puedes ver más informacion, apuntarte a la actividad, etc,... entrando aqui
Actividad 66: Barrufets a Sant Aniol d´Aguja i Talaixà

expandir todo contraer todo 14 Respuestas Última respuesta Saturday 25 february 2006 - 20:53

Monday 30 january 2006 - 15:58
Molt be Mirlo, esas salidas domingueras con los Barrufets...
Apunta´m amb un interrogant(?) perque resulta que has triat el cap de setmana de "Carnaval"....Ja t´ho confirmo una mica mes endavant. Valen??
Apa siau.
 Peluo

Ocultar todas las respuestas      
Monday 30 january 2006 - 16:17
Ei Peluooooooo!!!, com que no hi ha llista d´espera...quan veguis que pots venir t´apuntes i ja esta

Salutacions

mirlo

Tuesday 21 february 2006 - 18:22
Hola a tothom; tal i com li vaig dir a Mirlo als audiovisuals, ens apuntem a la sortida del diumenge; ara ho faig a la pàg. de l´activitat però la pregunta és: per on es va a Sadernes des de L´Ametlla del Vallès? serem 3 i la gosseta...
Gràcies per endavant per l´ajuda!

Hola a todos; tal como le dije a Mirlo en los audiovisuales, nos apuntamos a la salida del domingo; ahora lo hago en la pág. de la actividad pero la pregunta es: ¿por dónde se va a Sadernes desde L´Ametlla del Vallès? seremos 3 y la perrita...
¡Gracias por adelantado por la ayuda!

Tuesday 21 february 2006 - 19:02

Hi ha vàries possibilitats, però probablement la més ràpida és anar a cercar l´autopista AP-7, sortir per Banyoles - Olot i seguir per l´autovia fins a Banyoles, on has d´anar direcció Olot. Passes per Besalú i més endevant per un tram d´obres i entres de nou a una autovia (N-260). Poc abans de Castellfollit de la Roca veuràs a la dreta un trencall de diu Montagut, doncs has de sortir per aquí. Quan arribis al poble de Montagut, veuràs que hi ha un trencall a l´esquerra que mena a Sadernes. És una bonica i estreta carretera de muntanya en perfecte estat (passaràs arran del magnífic pont romànic del Llierca, parada obligada d´anada o de tornada). Al final faràs una sèrie de revolts en giragonsa i de sobte arribes a Sadernes. Just a la dreta hi ha un casalot molt gran, que és un bar, i l´entrada al càmping, on hi ha l´aparcament de trobada, amb unes tanques de fusta, al davant de l´absis de l´esglèsia. Podries anar per Olot, però no t´ho recomano. Ens veurem

Tuesday 21 february 2006 - 19:04

Per cert, senyor Zodiaco & Co., què no veniu?

Tuesday 21 february 2006 - 19:14
Collons Amunt! si algun dia em quedo cec i vull continuar anant a la muntanya, de ben segur que aniré amb tu... Mira que soc dolent per a orientar-me, però amb les teves indicacions per anar pels "puestos", si no hi arribés, a part de dolent seria tonto...
Tuesday 21 february 2006 - 22:06

Wednesday 22 february 2006 - 15:36
Amunt, en repsuesta a tu post de ayer " senyor Zodiaco & Co., què no veniu? " , yo el domingo no puedo salir, tengo entendido que Jordi y Kris si que iban a ir, a ver si te lo confirman...

Wenu, gracias por contar conmigo, otra vez será !!!

Thursday 23 february 2006 - 18:38
Esteeeee, ¿com està el tema cotxes? Si algú té places lliures des de Barna m´apunto i si cal un cotxe doncs ja duria el meu.

Thursday 23 february 2006 - 19:14
Hola! Jo estic pendent de confirmar places. En principi pujarem Touanda i jo, i segurament en Zodiaco, però no sé si ell vindrà sol o l´acompanyarà la seva germana. Per tant, caldrà estar a l´aguait. De totes maneres, hem quedat a les 7,40 al pàrking de La Roca Village, ja que de tornada podem donar un tomb per les botigues, doncs  aquest diumenge tanquen a les 10 de la nit. Pots apropar-te fins al lloc de trobada i un cop allà ens distribuim en els cotxes que siguem. Com ho veus?
Thursday 23 february 2006 - 20:08

Ei colla,

Jo surto des de Sant Fruitós de Bages sobre 2/4 de 8 i només porto al meu fill Arnau. Segurament passaré per Vic i Ripoll. Si algú fa el mateix recorregut i vol compartir cotxe aviseu aquí mateix o al meu correu: narhinan@madteam.org

Vinga, anar-hi anant però aquest cap de setmana tot xino xano.

Friday 24 february 2006 - 21:37
uuupppsssss, m´havia oblidat de respondre.
Doncs, t´agraeixo l´oferta però la verita és que posats a anar fins la Roca ja no em ve d´anar tot el camí amb el cotxe.
Ens veiem diumenge!!

Saturday 25 february 2006 - 10:15
Bon dia, aquí Fjavier i cia. (Mercè, Martí i la seva gossa Duna):
només confirmar que ens veiem a les 9 a Sadernes!

Saturday 25 february 2006 - 20:53
Oido cocina!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies