Montaña General
mirlo ha hecho la siguiente propuesta de actividad:
BARRUFETS A SANT ANIOL D´AGUJA I TALAIXà
Excursió a realitzar amb pares, mares, nanos avis i tiets, apta per a tots els publics.
Lloc de Trobada; a Sadernes ( a l´entrada del poble al pàrking del càmping)
Hora: 9 h. del matí
Requisits: Esmorzar, dinar, i potser roba de recanvi (mitjons).
Realizarem aquesta ruta...
http://www.uecgracia.org/muntanya/aventuresoressenyes/ressenyes/05-04-10.htm
Animeu-vos, us hi esperem a tots ;-)))
Lugar / Zona:/ Garrotxa
tipo de actividad: Senderisme
Fechas: 2006-2-26 a 2006-2-26
Puedes ver más informacion, apuntarte a la actividad, etc,... entrando aqui
Actividad 66: Barrufets a Sant Aniol d´Aguja i Talaixà
14 Respuestas
Última respuesta Saturday 25 february 2006 - 20:53
Hi ha vàries possibilitats, però probablement la més ràpida és anar a cercar l´autopista AP-7, sortir per Banyoles - Olot i seguir per l´autovia fins a Banyoles, on has d´anar direcció Olot. Passes per Besalú i més endevant per un tram d´obres i entres de nou a una autovia (N-260). Poc abans de Castellfollit de la Roca veuràs a la dreta un trencall de diu Montagut, doncs has de sortir per aquí. Quan arribis al poble de Montagut, veuràs que hi ha un trencall a l´esquerra que mena a Sadernes. És una bonica i estreta carretera de muntanya en perfecte estat (passaràs arran del magnífic pont romànic del Llierca, parada obligada d´anada o de tornada). Al final faràs una sèrie de revolts en giragonsa i de sobte arribes a Sadernes. Just a la dreta hi ha un casalot molt gran, que és un bar, i l´entrada al càmping, on hi ha l´aparcament de trobada, amb unes tanques de fusta, al davant de l´absis de l´esglèsia. Podries anar per Olot, però no t´ho recomano. Ens veurem![]()
Ei colla,![]()
Jo surto des de Sant Fruitós de Bages sobre 2/4 de 8 i només porto al meu fill Arnau. Segurament passaré per Vic i Ripoll. Si algú fa el mateix recorregut i vol compartir cotxe aviseu aquí mateix o al meu correu: narhinan@madteam.org
Vinga, anar-hi anant però aquest cap de setmana tot xino xano.![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.