La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Barrufets a l´Alta Garrotxa

Montaña General

volver al indice del foro.

Monday 20 february 2006 - 09:53:09

Barrufets a l´Alta Garrotxa

Recordar-vos que aquest diumenge està prevista la sortida a Sant Aniol i Talaixà. Apunteu-vos, encara que no tingueu mainada, és una excursió per una zona molt bonica i encara que no comporti cap dificultat tècnica, a nivell paisatjístic (Gorges de Sant Aniol, Salt del Brull, Salt de la Núvia, Talaixà, ...) és molt interessant. Pasiau

expandir todo contraer todo 13 Respuestas Última respuesta Friday 24 february 2006 - 11:13

Tuesday 21 february 2006 - 09:21
Hola Amunt!
Ja li vaig comentar al Mirlo que era una bona excursio per haber anat amb els meus, pero que l´arribada de Sa majestat Carnestoltes ha fet una mica la guitza a la muntanya... En el meu cas impossible assistir. Ho haurem de deixar per una mica mes endavant. Que vagi tot molt be.

Peluo

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 february 2006 - 12:56
Doncs jo sense canalla, però si no se troça res  m´hi apunto!!
Fins diumenge!!
Neus

Thursday 23 february 2006 - 13:01
Molt bé, així m´agrada. La meva canalla i la seva mare s´han desmarcat completament, diuen que els diumenges són per dormir, per tant jo també pujaré sol (o amb el Zodiaco si es vol apuntar, ja que m´he ofert a anar-lo a buscar, però encara no m´ha dit res)
Thursday 23 february 2006 - 13:11
Ei doncs jo he escrit al zodiaco per pujar junts, tampoc m´ha dit res, potser podriem quedar per pujar els tres plegats, doncs! Ets de per Barcelona?
Neus

Thursday 23 february 2006 - 13:16
Aquest
Thursday 23 february 2006 - 13:18
Qué pazó? Et deia que aquest David és un cas. Bé, sí, sóc de Barcelona, visc al Guinardó, mira el meu mòbil és el 649 190 421, la meva intenció és sortir als volts de les 7,15, per arribar amb temps. Fes-me un truc o envia´m un e-mail a xaviromero@msn.com i quedem. Pasiau
Thursday 23 february 2006 - 13:29

D´acord Amunt, t´escric al correu!fins ara, gracies

Neus

Thursday 23 february 2006 - 13:31
Huolaaa. Pues nosotros dos seguramente nos animaremos tambien a la barrufets pero es que aun no estamos 100% decididos y por eso no nos hemos apuntau .

Xavi... que profesional!! una peli en CD y todo, guauuuu!!. El domingo aun no es seguro pero esta tarde si que nos vemus.

De David... como que me parece que el domingo trabaja, ehhh. Creo que se va el sabado a Montserrat porque el domingo al final no puede salir. Yo de vosotros no contaria con él, pero como siempre cambia a ultima hora... a saber...

Thursday 23 february 2006 - 20:17
El Kris, vinga, acabeu-vos d´animar que a tu, Jordi C., Amunt, Touanda i els altres que vingueu sense canalla si us aborriu ja us deixaré una estoneta el meu fill, jeje.
Per cert, espero que portis la Brushy que a l´Arnau li encanen els animals i especialment els gossos.
Ens veiem,

Thursday 23 february 2006 - 23:07
Acabo de venir del birra´s i hi ha el convenciment generalitzat (amb el recolçament de grans mestres com en Jordi C i en Trabalon) de que diumenge foterà una llevantada de colló de mico. US VA VER CANVIAR LA SORTIDA PER DISSABTE?, a la mateixa hora i al mateix lloc?. Digue-ho ràpid per mirar de lligar la logística. Gràcies a tots
Thursday 23 february 2006 - 23:45

Impossible,

L´Arnau té partit de bàsquet dissabte a mig matí i no pug canviar-li d´un dia per l´altre, ja prou que em va costar de convèncer per a que vingués.

Si fos canviar de lloc no hi tindria massa dificultat, però canviar de dia a hores d´ara no pug.

Vosaltres direu?

Friday 24 february 2006 - 10:26

wenas,

jo dissabte tampoc puc, però ja he dit que no  és problema, feu un relat decentet  que dilluns m´agradarà llegir-lo!
Vinga, ja direu alguna coseta!
Neus

Friday 24 february 2006 - 11:13
Per la via interna ja t´he enviat un e-mail confirmant que la sortida és diumenge, ja que no va bé aquest canvi a molta gent. Per tant, quedem al lloc i l´hora que teniem previst, d´acord? Salut

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies