La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >RUTA DEL CÍSTER A PEU

Montaña General

volver al indice del foro.

Friday 31 march 2006 - 08:39:49

RUTA DEL CÍSTER A PEU

Companyes i companys,

tinc una proposta per fer-vos per Setmana Santa.

No és que tingui massa temps per muntar les coses, i les improvisaré quan estigui de camí.

Des de dimecres a diumenge de setmana santa (no puc allargar més, per cap dels dos extrems) tinc ganes de fer la Ruta del Císter a peu (Poblet, Santes Creus i Vallbona de les Monges). Segurament començaré a Montblanc i faré una ruta circular (el meu transport no em permet fer gaire combinacions).

Està ben marcat (amb un GR (Gr-175)) i són 104 qm.

Aquí en podeu trobar informació.

http://www.larutadelcister.info/

Per l´allotjament, el que faré serà dur diners i improvisant pel camí.

La intenció és dur quatre coses a la motxilla (poca roba, però coses importants com farmaciola, llanterna, etc.) i començar a caminar.

Si a algú li interessa, ja ho sabeu.

Una abraçada

Eduard

Que: Trekking - GR
donde: Poblet - Santes Creus - Vallbona de les Monges
cuando: 2006-4-12 a 2006-4-16

Más Informacion: RUTA DEL CÍSTER A PEU

edubartrina

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Tuesday 4 april 2006 - 23:26

Friday 31 march 2006 - 18:17
Para más información mirad también en el apartado "Rutas" de esta web. Buscad Ruta del Císter en senderismo, Serralada Prelitoral
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 4 april 2006 - 23:26
Moltíssimes gràcies per la informació.

També tinc la guia del GR que hi ha editat. Tinc pensat fer-ho en 4 dies. (aproxi, uns 25 qm cada dia). Esperem poder-hi arribar.

UNa abraçada

Eduard

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies