Montaña General
bones.... ja se que trenco les normes del mad amb aquest fil, pero tampoc es un tema politic ni polemic i la consequencia final a l´ajut que em podeu donar si que es montanyistic o entropic muntanyistic.
Tenia un recull de ressenyes online ( fitxers pdfs i demes) que el meu pare es va cargar fa uns mesos, ara a temps morts estic recopilant info, pero em queda tota desordenada amb carpetes dins de carpetes que dificulten una busqueda rapida, sobretot a algu que no sigui jo i no sapiga el meu sistema d´emmagatzament.
Havia pensat la possibilitat de crear un mapa amb links a les carpetes ( estil ressenya.net ), pero no tinc ni idea de com ferho. Mhan dit que existeix algun programa que permet fer aixo de manera mes o menys facil i altres mhan dit que emiri un macromedia o similar de presentacions.
Algu coneix d´un sistema que algu sense tenir massa idea de llebguatge html o similars se´n surti sense prendre valerianes?
merciiii
si el fil lheu de tancar per no ser muntanyenc ho entendre![]()
pero que consti que solc passar ressenyes a gent que en demana i d´aquesta manera ho faria mes diligentment jejejeje
7 Respuestas
Última respuesta Sunday 9 april 2006 - 20:38
traduccion ( mas o menos)
buenas, rompo las normas del foro para escribir este post. Si el webmaster lo encuentra conveniente que cierre el hilo, aunque el tema no es politico ni polemico y con una banderilla y expulsion por 10 minutos, creo que seria suficiente. ( aparte se agradecen mas que los recortes y se echan de menos, que hace añitos eran populares).
Es una duda informatica que tendria repercusiones positivas en cuanto a la entropia reseñistica en aumento que sufre mi recopilacion on line.
tenia una muy currada que fue eliminada groseramente por mi padre, ahora a tiempo muerto pues la estoy rehaciendo y el caos carpetistico es brutal. Esta por comarcas dentro de las comarcas la zona dentro de la zona las vias si son largas en carpetas diferentes y claro... tanto carpeta es un show. me interesaria saver crear links que me llevasen a ficheros. tenia pensado crear un mapa con links a las carpetas de resenyas al estilo ressenya.net. Desconozco la dificultad o requerimientos informaticos que se precisa, pero algunos me dicen que existe un programa y otros que consulte un programa al estilo macromedia.
algun consejito?
para dummies, mejor.
la traducció en swahili es:
Chunga mondongo, webon klika, seseña eskalada. Mandinga tanga, jumbo gamba unta-unta bombo tongo.
Samba gallumbo moko, tumba timba.
humor desde los misteriosos rincones de la recóndita África
.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.