La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >trenco les normes del mad

Montaña General

volver al indice del foro.

Wednesday 5 april 2006 - 12:32:02

trenco les normes del mad

bones.... ja se que trenco les normes del mad amb aquest fil, pero tampoc es un tema politic ni polemic i la consequencia final a l´ajut que em podeu donar si que es montanyistic o entropic muntanyistic.

Tenia un recull de ressenyes online ( fitxers pdfs i demes) que el meu pare es va cargar fa uns mesos, ara a temps morts estic recopilant info, pero em queda tota desordenada amb carpetes dins de carpetes que dificulten una busqueda rapida, sobretot a algu que no sigui jo i no sapiga el meu sistema d´emmagatzament.

Havia pensat la possibilitat de crear un mapa amb links a les carpetes ( estil ressenya.net ), pero no tinc ni idea de com ferho. Mhan dit que existeix algun programa que permet fer aixo de manera mes o menys facil i altres mhan dit que emiri un macromedia o similar de presentacions.
Algu coneix d´un sistema que algu sense tenir massa idea de llebguatge html o similars se´n surti sense prendre valerianes?
 merciiii
si el fil lheu de tancar per no ser muntanyenc ho entendre
pero que consti que solc passar ressenyes a gent que en demana i d´aquesta manera ho faria mes diligentment jejejeje

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Sunday 9 april 2006 - 20:38

Wednesday 5 april 2006 - 12:42

traduccion ( mas o menos)
buenas, rompo las normas del foro para escribir este post. Si el webmaster lo encuentra conveniente que cierre el hilo, aunque el tema no es politico ni polemico y con una banderilla y expulsion por 10 minutos, creo que seria suficiente. ( aparte se agradecen mas que los recortes y se echan de menos, que hace añitos eran populares).
Es una duda informatica que tendria repercusiones positivas en cuanto a la entropia reseñistica en aumento que sufre mi recopilacion on line.
tenia una muy currada que fue eliminada groseramente por mi padre, ahora a tiempo muerto pues la estoy rehaciendo y el caos carpetistico es brutal. Esta por comarcas dentro de las comarcas la zona dentro de la zona las vias si son largas en carpetas diferentes y claro... tanto carpeta es un show.  me interesaria saver crear links que me llevasen a ficheros. tenia pensado crear un mapa con links a las carpetas de resenyas al estilo ressenya.net. Desconozco la dificultad o requerimientos informaticos que se precisa, pero algunos me dicen que existe un programa y otros que consulte un programa al estilo macromedia.
algun consejito?
para dummies, mejor.

si se cierra el hilo, no problem. Aunque suelo pasar resseñas a gente que pide y de esa manera lo tendria todo mas ordenado y seria mas efectiva :P ( cuela?)

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 5 april 2006 - 12:45
Bé, és el mateix parlar de informàtica que de patxaràn, no¿?
T´explico com fer-ho amb el frontpage (el programa d´edició web de l´Office). El que has de fer és crear un document html i incrustar-hi el mapa. Suposo que això ho saps fer. Després, cliques amb el botó dret sobre el mapa i selecciones "mostrar barra de imágenes", et sortirà la barra d´eines de imágenes. En aquesta barra, cap a la banda dreta veuràs que hi ha icones amb un rectangle, una elipse... Aquests icones són per crear "Hotspots", és a dir, zones de la imatge que quan les cliques, linken una altra web. Per tant, l´únic que has de fer és requadrar amb aquestes eines cada zona del mapa, clicant sobre aquest quadre amb el botó dret, vas a propiedades de hipervínculo i vincules el document de la ressenya. I ja està!! Per cert, no superposis dos hotspots, et donarà problemes.
Espero haver-te servit d´ajuda!!

Klaix

Wednesday 5 april 2006 - 12:49
Osti, perdón por no traducir el anterior...
Te explico cómo hacerlo en el frontpage (el programa de edición web del Office). Lo que has de hacer es crear un documento html y incrustar-le el mapa. Supongo que eso lo sabes hacer. Después, clicas con el botón derecho sobre el mapa i selecionas "mostrar barra de imágenes", te saldrá la barra de herramientas imágenes. En ésta banda, hacia la derecha verás que hay iconos con un rectángulo, una elipse... Estos iconos sirven para cerar hotspots, es decir, zonas de la imagen que cuando las clikas, linkan otra web. Por tanto, lo único que tienes que hacer es recuadrar con esas herramientas cada zona del mapa, clicando sobre este cuadro con el botón derecho, vas a propiedades de hipervínculo y vinculas el documento de la reseña. Y ya está!!! Por cierto, no superpongas dos hotspots, te dará problemas.
Espero haberte servido de ayuda!!

Klaix

Wednesday 5 april 2006 - 12:57

em sona a swahili el que em dius! pero suposo que me´n surtire si es intuitiu!!

moltissimes gracies per la info i la rapidesa.

Wednesday 5 april 2006 - 15:55

la traducció en swahili es:

Chunga mondongo, webon klika, seseña eskalada. Mandinga tanga, jumbo gamba unta-unta bombo tongo.

Samba gallumbo moko, tumba timba.

humor desde los misteriosos rincones de la recóndita África
.

Sunday 9 april 2006 - 18:58
ara mateix m´acabo d´instalar el frontpage.
imatge insertada, zona activa colocada al lloc on vull que es crei el link, hipervincle enllaçat on vull que em dugui el link.
suposo que per veure ara el proces he de clicar a la pestanya vista previa, em deixa clicar damunt l´imatge pero no m´apareix una pagina nova ni menllaça en res tot i aixi al llenguatge HTLM es correcte. que faig malament?

es pot anar dimatge a imatge? o d´imatge a carpeta guardada a C:? no puc crear vincles interns? han de ser webs?
i un segon dubte.... si la pagina aquesta la guardo a dvd obviament no podra enllaçar desde un ordenata que no compti amb la info a dins no? es que jo es el que vull fer... tenir un dvd de ressenyes o fotos pero ordenat per links.
:S

sembla facil dutilitzar pq fa menys de 15 minuts que el toco i almenys he pogut crear lhipervincle sense cap mena de problema...
nose... tho dic per correu intern pero tampoc et vull molestar, klaix.
si algu sap quelcom que mho digui i si no... tindre les coses de aixi: carpeta europa:  carpeta catalunya: carpeta comarca x: escola y: zona z: via g i totes les varienats possibles.
merci

Sunday 9 april 2006 - 20:38
 a no ser que pasi tota la info a dvd i els links els faci al mateix dvd i guardi la "pag web" en ell... te sentit aixo?

els hipervincles a web em surten pq he fet un enllaç proba dimatge a web i va de conya.

d´imatge a carpeta no. d´imatge a imatge tampoc...

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies