La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Ajut lingüístic

Montaña General

volver al indice del foro.

Thursday 27 april 2006 - 17:49:58

Ajut lingüístic

bona jornada a tots!

Em nomc lluis i sóc de catralunya nord. A Molts us coneixo del chat.
Jo i la meva companya solem entrar a madteam i caranorte, normalment més a aquesta segna ja que linguisticament ens és molt més fàcil.

Els nord catalans som bilingües pero el castellàn no entra en les llengües maternes, desgraciadament, per això molts cops perdo informació o requereixo de traduccions i diccionaris per a poder entendre les vostres sortides i peripecies. NO em queixo pas, soc lliure d´entrar a la pagina i amb una mica d´esforç solc treure l´entrellat del que s´explica.
Agraeixo tb la gent que desdobla els missatges i els fa en les dues llengües.

Estic intentant traduïr la ressenya d´un grup del madteam a puigcampana, em perdo a estones pero el que no entenc es si hi ha plicia regulant l´escalada. Hi ha algun problema per escalar a la zona? es que ara per feina estic 3 dies a euskalherria i desdrés baixaria cap a la costa pel cap de setmana i 2 dies de festa psteriors.
merci per la informació que em pogau donar.

un bisou des de les terres del nord.

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Tuesday 2 may 2006 - 17:45

Thursday 27 april 2006 - 19:31

no hi ha cap regulacio al puig campana. es pot escalar per tot el pic.

nomes la calor llimita l´escalada ahi, pero ara es bona epoca.

a per ell

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 27 april 2006 - 20:51

Hola Gnan!!

Jo no et puc ajudar amb informació sobre el que preguntes, però sí traduint allò que estigui en castellà i que no acabis d´entendre! M´ofereixo voluntària!

Un petó i bones escalades

Au revoir

Tuesday 2 may 2006 - 17:45

moltissimes merces amdos!

al final una veïna ens va ajudar en la traducció  i vam poder riure de la piada i de la nostra poca traça al descodificar el missatge :P

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies