La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Propuesta: Formar grup excursionista

Montaña General

volver al indice del foro.

Tuesday 22 august 2006 - 18:56:25

Propuesta: Formar grup excursionista

La idea seria formar un grup de nois i noies (of course) per fer sortides de muntanya amb certa asiduitat, ja siguin sortides d´un o de varius dies.

Josep
38 anys
Maresme

piriskoskis-arroba-hotmail.com

Lugar / Zona: Pirineus

tipo de actividad: Montanyisme/Senderisme

Fechas: 2006-8-22 a 2006-8-22

Puedes ver más informacion entrando aqui

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Saturday 26 august 2006 - 23:17

Friday 25 august 2006 - 18:00

¿PODRÍAS DARME MAS DATOS?
YO SOY DE MATARO Y ME INTERESARIA
MI CORREO ELECTRONICO ES jordi_arilla@hotmail.com

Ocultar todas las respuestas      
Friday 25 august 2006 - 20:25
Yo Cabrils......................FRODO31  ARROBA MSN.COM

ESO.....ESO......

4RENTA Y DOS  y todavia sin baston  , jejeje

Friday 25 august 2006 - 21:53
A mi també podria interesarme , soc de la zona del bages

totgroc@terra.es

Saturday 26 august 2006 - 01:51
Apreciats col·legues que m´heu contestat, abans de res, demanar-vos disculpes, doncs he de dir que aquest "post" s´ha publicat per ERROR, doncs, ni jo mateix n´era conscient de que s´havia publicat en la web, i ha estat en començar a rebre alguns e-mails, que ho he descobert.

El tema és que, estava jo, encara, confeccionant el texte d´aquest anunci, pq fos publicat dins l´apartat d´Activitats, i en marcar l´opció per si  vols que sorti també  publicat dins algun dels foros, vaig marcar la casella de General , i va ser a partir d´aquí on, pel que veig, es van precipitar les coses, doncs la prova és que l´anunci no ha sortit publicat dins l´apartat d´Activitats que és on jo, realment, volia posar-lo, pq en quedés constància visible durant una temporada, ja que, un anunci d´aquest tipus, només posat dins un dels foros, és deixar que es perdi d´un dia per l´altre.

En fin, arrivats a aquest punt, només vull dir que la idea no estava del tot madurada, i és més, estava valorant si, donat que estem ja a finals d´agost, no deixar tot aquest tema per l´any que bé.

Jo, per part meva, dir que; de moment, no em sento amb ànims d´encapçalar aquest projecte. Potser més endavant. Potser la temporada que ve. Ara bé, si aprofitant l´ocasió, algú vol agafar la idea i tirar-la endavant, pues eso: ¡Endavant!... no us faré pagar copyright... je, je!

Saturday 26 august 2006 - 02:22
Jo, per part meva, dir que; de moment, no em sento amb ànims d´encapçalar aquest projecte. Potser més endavant. Potser la temporada que ve. Ara bé, si aprofitant l´ocasió, algú vol agafar la idea i tirar-la endavant, pues eso: ¡Endavant!... no us faré pagar copyright... je, je!

EN QÜESTO CASO, POTSER FINS I TOT M´HI APUNTI ¿?...
ARA, SI S´APUNTEN NOIES , LLAVORS  POTSER APARQUI ELS MEUS DUPTES

Saturday 26 august 2006 - 11:12
 No sé si tinc molta són o qué... però no acabo d´entendre la cagarel·la momentànea que tha agafat Pp ( tatí tatí tatirotatí ...).

El volies posar en activitats perqué s´apuntés la gent paul·lativament? pero el col·loques en els forums i has rebut 4 respostes que no t´esperaves i això t´agafa en calces i no tens res preparat?? es això?

Home... suposo que no vols muntar un club de muntanya ni un centre excusrionista reglat, més avit quedar amb gent de manera continuada no? i si el grup de gent és maco i es manté doncs fer amistats dincs el grup no? I doncs? ja tens 3 o 4 disposats a quedar, aprofitaho home!

No crec que vulguin que els hi montis les excursions o que et facis carreg de tot o que decideixis tu les sortides, la logistica, el menjar i tot plegat...
Tu tens ganes d´anar a caminar, sortir i coneixer gent que vulgui fer el mateix no? per això has posat el post... doncs aprofita que ha tingut èxit la iniciativa!!! us envieu 4 mails i quedeu per fer una cosa ssequible per tots, així us coneixeu... Si us caieu bé i ha hagut bon rotllo tots voldreu reoetir i segun que un altre proposa una sortida que li fa il·lusió i aaixí nar fent.

no siguis cagamandurries!!!!!!

"al hombre que camina no se le paran las moscas encima" un home, avui a les 8 h parada metro V.hebrón.

Saturday 26 august 2006 - 13:54

es que macho, ya te vale... ¿a quien se le ocurre?

desde luego...

Saturday 26 august 2006 - 23:17

Atención, atención, si estás en unos de estos casos:

-Tus amistades han abandonado la montaña y estás sólo

-Te inicias y no tienes con quien compartir salidas

-Tienes amistades y deseas conocer aún a más compañeros

Si te gusta mucho la montaña, caminar, disfrutar de la naturaleza...

Si puedes desplazarte por territorio catalán...

Escríbeme al dmiraher@terra.es

Hay muchas aventuras por delante por vivir

Actividades: senderismo, trepadas o vías ferratas

Gracias!!!

P.D. Inminente salida a los cuatro picos más altos de Cataluña en travesía circular de dos días, incluyendo exploración del inhóspito circo de Baborte.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies