La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >CURIOSITATS MONTSERRATINES O DESGRACIES PERSONALS

Montaña General

volver al indice del foro.

Thursday 21 september 2006 - 18:30:50

CURIOSITATS MONTSERRATINES O DESGRACIES PERSONALS

Hola, bona tarda a tots.

A vore si algú empot ajudar.

El cas es que el dissabte vaig anar amb uns amics a Montserrat, i vaig fer la ruta dels frares o la alta ruta dels frares, em sembla que es diu. Tot molt bé. Una mica de pluja, una mica de boira, bona temperatura. Desprès vam continuar cap a l’Est, cap al coll de Porc, del miracle i del cabrit.

Arribats al coll de cabrit, es desviem cap al sud, per la coma dels naps, i seguidament el pas dels ferros, tot rapelant per aquest camí equipat.

Ara ve l’assumpte: després de l´ultim ràpel, hi ha una bauma-cova, que sovint és utilitzada per escaladors, (hi han varies vies d’esportiva-bulder), però que vaig flipar, perquè hi havia gran quantitat de menjar, matalassos, cadires, taules, fogonets. Vaja un xalet en tota regla però dins de la bauma. Tot estava ordenar, net, i l’okupa, s’havia fet inclús una espècie de canalització per tal de recollir aigua d’entre unes fissures de la roca.

Be, a banda el tio s’havia fet un cagadero allunyat de la bauma, i vaig poder vore, a un costat del camí, una espècie “d’excavació”, que no se que collons era. Fins i tot, em va semblar que hi havia “plantes plantades”.

Be, òbviament no vam tocar res i passarem de llarg, sense saber massa bé que era tot allò. De camí cap a baix, cap a una zona que es diu el castell (el bruc), ens vam creuar amb un tio major que supose que era l’agro-okupa, que ens va interpel·lar si escalàvem o caminàvem, i després de creuar unes paraules, ens anàrem cap a baix. Per a mes conya, el tio havia fet unes escales rascades al terra per tal de passar per les zones mes empinades del camí. Un tio molt apanyat.

En fi, el tema és si algú sap de l’existència d’aquest agro-okupa. Jo al principi vaig pensar que era algu que estava obrint vies o que estava re-equipant, però quan vaig vore a la persona, em vaig portar un petit “xasco” perquè tenia una mica de pinta de tiraillo (amb tots els respectes). Be si algu sap alguna cosa........mes que res perquè el tio em va donar una mica de pena i preferiria que fora un reequipador, no un vagabundo.

Moltes gracies.

Salut

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies