La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Dones i esports de muntanya

Montaña General

volver al indice del foro.

Wednesday 8 november 2006 - 19:28:05

Dones i esports de muntanya

Hola!  Fa unes setmanes vaig enviar la fulla corresponent per apuntar-me a les jornades d´iniciació a l´alpinisme de la feec del programa "dones i esports de muntanya".  La única resposta que vaig rebre va ser un mail on posava: "rebut".  Em vaig quedar una mica sorpresa, la veritat, i em preguntava si a alguna de vosaltres us ha passat el mateix.  Sabeu si t´avisen d´alguna manera si has estat admès?  Coneixeu el procés de selecció?  Moltes gràcies! 

ia

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Thursday 9 november 2006 - 20:51

Thursday 9 november 2006 - 00:59
Hola Ia!

A mi em va passar el mateix, només em van respondre amb un "rebut" i res més.
Tinc entès que els ha arribat una allau de sol·licituds i s´ho estan mirant per intentar que cada dona pugui fer almenys un curs.
Imagino que deuen estar ocupats amb els cursos que s´estan fent ara (el d´alpinisme és més tard, al desembre). Suposo que si ens han admès ens trucaran per telèfon, com a mínim amb una setmana d´antel·lació (o això tinc entès).
A veure si hi ha sort...

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 9 november 2006 - 10:11
Hola bon dia!
A mi em van avisar via e-mail de que havia estat admesa al seminari de docència una setmana abans i em van demanar confirmació d´assistència.
Sí, es veu que han tingut moltes sol.licituds als crusos de formació i tecnificació... desconeixo el procès de sel.lecció
adèu
vicky

Thursday 9 november 2006 - 13:22
Hola a totes!!
Jo també em vaig apuntar al curs d´alpinisme però ho vaig fer per telèfon. Vaig preguntar pel criteri de sel·lecció i em van dir que com que la llista de sol·licituds era molt llarga, en principi ho farien per ordre d´inscripcions, però que estaven pensant també el demanar un mínim d´experiència.
No era un curs d´iniciació???
També em van dir que em trucarien uns dies abans per confirmar. Però tinc una amiga que ja ha fet el de barrancs i la van avisar només amb 2 o 3 dies d´antelació...
O sigui que motxiles preparades i a punt de marxa!!

Esperem que hi hagi sort i ens veiem allà!!!

Thursday 9 november 2006 - 19:02
A mi mentre m´avisin per anar-hi m´és igual si m´ho diuen 3 dies abans!  Ostres, ja veig que hi ha molta gent interessada, a veure si ens truquen, que jo tinc moltes ganes de fer-lo! 
Thursday 9 november 2006 - 20:51
Holes!!!

Jo em vaig apuntar al de barrancs i al d´alpinisme i també em van respondre amb un rebut.
Uns diesabans del curs de barrancs em van trucar per confirmar l´assistencia però, em demanaven un mínim d´esperiencia que jono tenia (era un curs d´iniciació i tecnificació,no????) Que no haguessin posat iniciació!!!
Del d´alpinisme no se res però, espero que tinguem totesmooolta sort!!!

Apa, ens veiem allà!!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies