La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Temblad, temblad...que ya he vuelto...y me he comp...

Montaña General

volver al indice del foro.

Wednesday 22 november 2006 - 17:44:19

Temblad, temblad...que ya he vuelto...y me he comprado unas tijeras nuevas XDDDDDDDD

Ale, pos que ya estoy en el curro con ganas de marcha y de follones...animaos que tengo que estrenas mis tijeras nuevas .

Pos que despues de unos dias, he dejado de ser Robocop...HE VUELTO!!!

Besos y abrazos

salut i seny
mirlo

P.d. que nieve, coño!!!
P.d. 2: quiero cortar posts  

expandir todo contraer todo 9 Respuestas Última respuesta Thursday 23 november 2006 - 12:21

Wednesday 22 november 2006 - 18:02
Quines vacances !!!

Venga que tens feina al fòrum de furgones !!! 

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 22 november 2006 - 18:37
Me alegro de que estes por aqui de nuevo

Un abrazo,

Wednesday 22 november 2006 - 18:43

Holaaa

hombreeee ha vuelto el mirlo prodigoooo!!!!!

me alegro de verte de nuevo por aqui, y ya que tienes tantas ganas de cortar

cacaculopedopis
cacaculopedopis
cacaculopedopis

y ademas añadire que voy en moto por el campo

v´sss

Wednesday 22 november 2006 - 18:46
Ja que vols sensurar... i jo no m´atrevia a posar aquest post per que no es crrres polémica allí vaig:

* Tinc a casa una placa extreta dilluns del cim de les agudes que pertany al " camping amigos de la naturaleza" penjada al 2003. En la placa consta la il·lusió que els hi feia coronar les agudes, 20 noms dels participants i que alguns ronden els 50.
  Si algú vol foto per a reconeixer la placa la puc aportar.

La volia en viar per correu al càmping perqué la poguéssin penjar allí, al bar o on vulguin, però l´únic camping amantes de la naturaleza que he sapigut veure està als andes.
Abans que se´m digui que desde l´anonimat es fàcil petar coses, anava a enviarloshi amb el meu nom i dni, tal i com he fet avui amb una placa treta de la creu de sant isidre que posava:
" hem pujat a la creu de sant isidre per celebrar que el mikel està del tot recuperat. Esplai l´ou com balla"
Jo me´n alegro moltíssim que en mikel estigui recuperat i segur que si la posen a l´esplai se´n recordaran sempre que hi pasen per sota  de la bona salut den miquel.

Doncs això... si algú del càmping vol la placa o algú coneix l´adreça, els hifaré arribar de gust.

Pd. la placa no l´he malmesa... té algunes ratllades al damunt però fetes per altre gent que hi ha escrit coses.

Gracies mirlo per aquest espai

Wednesday 22 november 2006 - 18:47
A mi...como si coges telefericos pa ir a comprar el pan

Otra cosa te voy a cortar

Wednesday 22 november 2006 - 23:32
enhorabona per la recuperacio, Mirlo!!

PD: si me cortas... TE DESHEREDO!!!!!

Thursday 23 november 2006 - 09:39
Pos mira que yo....voy a cambiar el testamento...el ARVA se lo dare a otro

Visca la horchata i los fartons!!

Thursday 23 november 2006 - 09:46
A mi por ejemplo????

Benvingut de nou company!!! pronto a dar guerra eeeh!!!

bon dia a tothom!!!

Thursday 23 november 2006 - 12:21
molt be... llastima no saber on estan ubicats aquest camping i aquest esplai. podria ser una solucio alternativa al puenting de verges i sants practicat fa uns anys per montserrat i altres indrets

encara que personalment el puenting a mi no em desagradava, comprenc que pot ferir sensibilitats... pero es que aquestes plaques em semblen totalment innecessaries... i m´ alegro molt de la recuperacio del colega i de lo contents que estan els altrtes per haver fet les agudes, pero realment m´ importa un rabe.

apa mirlo a retallar

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies