La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Propuesta: Turo de l´home-Agudes-Matagalls

Montaña General

volver al indice del foro.

Tuesday 28 november 2006 - 16:27:12

Propuesta: Turo de l´home-Agudes-Matagalls

Bueno,no se si dissabte o diumenge(en principi dissabte) la intencio es sortir desde el camping les illes,i pujar cap al turo de l´home,des dáqui anar a les agudes,i depres fins al matagalls.

Que: senderisme
donde: Montseny
cuando: 2006-11-28 a 2006-11-28

Más Informacion: Turo de l´home-Agudes-Matagalls

alexmanzanera

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Thursday 30 november 2006 - 16:16

Tuesday 28 november 2006 - 16:28
Seria el 2 o el 3 de dessembre
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 28 november 2006 - 17:39
Bones! Jo ja m´he apuntant a una activitat d´escalada fàcil per a pardillos com jo. Llàstima, perque aquesta sortida que has muntat és molt maca. He estat als 3 cims que proposes però no els he encadenat mai!!! Jo estaré disponible desprès del pont per a qualsevol activitat que se us acudeixi!!! 
Tuesday 28 november 2006 - 18:05
Vols fer-ho el proper cap de setmana, el del 2 i 3 de desembre? O és que m´ha arribat tard el missatge i ja l´has fet. A mi m´agrada la idea..quantes hores són? Jo sóc de Granollers, o sigui que em queda a prop per arribar-hi..en parlem...Pep

Tuesday 28 november 2006 - 18:41

Ho has vist be,es aquet cap de setmana,depenent del temps sera dissabte o diumenge.
En cuan a la ruta,la veritat es q es el primer cop q la faig,yo he calculat entre 20 i 23 km,o sigui q anant a bon pas,une 5 o 6 horetes.
La intencio es sortir ben d´hora per si la cosa s´allargues mes del compte.

Thursday 30 november 2006 - 12:45
Em sembla una proposta molt maca, en aquesta època el Montseny deu estar preciós, m´agradaria anar-hi, però no m´acabo de decidir... M´explicaré...

Ja he fet algun cop el Turó de l´Home i les Agudes per Passavets, però donar després la volta pel Matagalls em sembla una mica bèstia (o potser no, aquí demano l´opinió dels experts), i no sé si podré seguir un ritme prou àgil per fer-ho abans de que sigui fosc (ara es fa de nit cada cop més d´hora).
L´últim cop que vaig fer l´ascensió esmentada del Turó de l´Home (al gener) hi havia tanta boira que ens vam haver de fer enrere i no vam arribar al final. Aquest cap de setmana anuncien boires persistents a l´interior, clar que és una situació totalment diferent, perquè al gener també nevava.   Per cert, al final seria dissabte o diumenge? On quedeu? A quina hora?   En fi, no ho sé, què dieu? Sóc una mica cagadubtes, ho reconec...

Obac

Thursday 30 november 2006 - 13:23
Por las mañanas el Montseny se está despertando sin demasiadas nieblas matinales..alguna nube matinal....no así la zona baja de la Plana...  donde las nieblas siguen campando a sus anchas...

El Montseny ha cambiado su fisonomia...y ha dejado paso a los colores más de Invierno...menos hojas en los árboles.. Igual de bonito...pero no con tanto color como en Otoño... 

Por las mañanas temperaturas frías... ( 9º / 12 º )  subiendo algo durante el día...

Todo está precioso... disfrutar..hagáis lo que hagáis...

Pekas

Thursday 30 november 2006 - 16:16
Hola,al final tinc intencio de fer-ho dissabte,com q ningu s´apuntat fins ara no he qedat a ninguna hora ni lloc.
La idea es sortir ben d´hora,no se cap alla les 6:30 d´aqui barna per ser alli amb  els primers rajos de sol,i poder acabar-ho segur.
La veritat es q la ruta em surt de uns 22km mes o menys i 1600m de desnivell tant positiu com negatiu.
Te bona pinta.
Et deixo el meu correu,i aixi si t´animes qedem en algun lloc q ens vagi b a tots dos.
alexandre.manza@terra.es

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies