La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Propuesta: Salida Barrufets-Familiar a Rupit

Montaña General

volver al indice del foro.

Thursday 14 december 2006 - 12:07:35

Propuesta: Salida Barrufets-Familiar a Rupit

Hola,

para empezar el año, toca una barrufada, que mejor lugar que la zona de Collsacabra (Osona), concretamente en los alrededores de Rupit.

Se trata de hacer un recorrido circular de unas 6 horas, con padres, madres, niños, tias, abuelos, amantes, solteros, con hijos, sin hijos...etc, pasando por diversos lugares como son el Salt de Sallent, o Sant Joan de Fàbregues.

La idea es salir de Barcelona sobre las 7.30 h. de la mañana, o encontrarnos en el mismo pueblo de Rupit,

Venga, animo a todos esos padres "novatos" y a los no tan novatos que se animem.

mirlo

Que: Senderismo
donde: Rupit (Osona)
cuando: 2007-1-14 a 2007-1-14

Más Informacion: Salida Barrufets-Familiar a Rupit

mirlo

expandir todo contraer todo 13 Respuestas Última respuesta Thursday 11 january 2007 - 22:07

Saturday 6 january 2007 - 19:49
Bones, tinc una filla de 12 i dues de 10 que els agrada la muntanya però amb reticències. Voldria preguntar si les sis hores de durada previstes són tenint en compte que es va amb nens (és a dir, que al pas d´un adult serien menys) i l´edat dels nens dels apuntats, no sigui q les meves siguin massa grans o massa petites i es trobin desplaçades.

Gràcies i fins una altra

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 7 january 2007 - 22:23
Hola, les sis hores son calculant que anem amb nanos.

Per la edat dels apuntants no pateixis, van de 8 a 13 anys. Si us animeu, em quedat al bar/forn que hi ha a l´entrada de Rupit a ma esquerra (a la dreta hi ha l´aparcament)...dons esmorzarem alla a les 9 del matí.

mirlo

Monday 8 january 2007 - 14:15

Hola,
La Sílvia , el Gerard  i la Gatta, ens apuntem a la vostra proposta.

salutacions,

Gatta

Monday 8 january 2007 - 18:49
D´acord, ho comento a la dona i les nenes i si ens decidim ens apuntarem a la llista.

Marià

Monday 8 january 2007 - 21:43

Bones, del grup dels xiruques vindrem uns quants, de moment s’han apuntat aquets i pot ser que vingui més gent d’algun altre grup.

Jordi, em tindries de dir si un trobareu en algun punt de Barcelona per marxar, pot ser que algú s’uneixi amb vosaltres per anar a Rupit.

Vagi bé
Jaume

Llista de participants:
-Maribel
-Anna
-Victòria
-Xavi M
-Toni O
-Jordi O
-Joan R
-Irene
-Clàudia O
-Bernat
-Jaume O

Tuesday 9 january 2007 - 08:32
Hola cim...

hem quedat uns quants a la cantonada de Passeig de Gràcia amb Corsega (hi ha un santander central hispano a la cantonada) es just on comença major de gràcia damunt la diagonal, es una cantonada bastant dolenta ja que giren els cotxes que van pel carrer corsega...a les 7.30 hores. Puntualitat gràcies.

mirlo

Tuesday 9 january 2007 - 10:32
Bon dia!

Daixò.... si m´apuntés a la barrufada, hi hauria alguna ànima caritativa que em portés? No em fa res compartir despeses.

Sortiria de Barcelona, i de moment aniria sol.

Gràcies,

Barrufet bromista  ... vull dir... Obac

Tuesday 9 january 2007 - 11:07
okei, cap problema ...un barrufet més!!!
Wednesday 10 january 2007 - 18:18
Així, si em presento a les 7h30 a la cantonada de Passeig de Gràcia amb Còrsega, algú em portarà?

Suposo que si esmorzem al bar/forn de l´entrada de Rupit (quines coques i quins carquinyolis, per cert ) no hem de portar l´esmorzar, però sí el dinar. És això?

Obac

Wednesday 10 january 2007 - 18:26
Si a toooooooooooooot ...la coca..la coca...slurppp
Wednesday 10 january 2007 - 20:04
   Bones, hi ha més lloc per una noia que no te cotxe?
Thursday 11 january 2007 - 09:33
Hola cim,

entenc que aquesta noia vol sortir de barcelona?...si es aixi..em sembla que si..que algun forat quedar en algun cotxe.

ens veiem

jordi

Thursday 11 january 2007 - 22:07
Hola bona nit ... soc del grup dels xiruques i pensaba venir aquesta sortida amb nens pero no se si la nena que tinc de 4 anys es un xic massa petita per venir ... si em poguessis indicar una mica sisplau ... 

La meva adreça de correu es tot-67@hotmail.com

Apa vagi be

Toni

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies