Montaña General
Benvolguts companys:
He esperat fins el dia 20 de gener per posar les respostes correctes del concurs i publicar-ne els guanyadors per dues coses.
Primera. Perquè el concurs estava vigent en quatre fòrums i en el pirineus3000 no hi havia cap resposta. Si algú l´hagués col.locat ahir hagués guanyat.
Segona. Per el terrible embolic que hi ha hagut en la emissió del primer capítol a la televisió Aragón Televisión per culpa d´Haver anomenat al rei Pere I el Catòlic i haver fet servir l´expressió "reyes feudales catalanes". Errors dels quals em responsabilitzo i que han creat una polèmica de la óstia (peticions de dimissió incloses).
Les respostes correctes eran:
1- Fanlo
2- Camurac
3- Cilindre de Marboré
4- Refugi de Certascan
El guanyador per mi en aquest fòrum ha esta "MIna" i així li he fet saber a ella juntament amb la promesa de fer-li arrivar properament els dvd´s. Malauradament, i amb tot el follón de l´Aragó, em retrasaré alguns dies.
Per cert:
Molts vàreu preguntar si es podien comprar els dvd´s de la sèrie. Us dono les dades a on podeu adquirir-la. Els drets de la publicació els té Enciclopèdia Catalana (jo aquí no guanyo ni perdo res).
Podeu posar-vos en contacte amb:
vernalmedia@grec.cat
www.grec.cat
C/ Roselló 212. Barcelona
Telfs: 93.301.35.00 - 93.601.30.98 - 93.412.51.66
El preu és de 34,95 euros.
Rebeu tots plegats una forta abraçada
Carles Canet
6 Respuestas
Última respuesta Friday 26 january 2007 - 08:48
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.