Montaña General
Us copio una pregunta que m´ha fet un amic... a veure si podeu aportar més info al tema:
Hola!! Tinc una consulta que fer-vos! Resulta
que tinc previst anar amb uns amics a aigüestortes pel pont del 1 de maig i em
preguntava si em podríeu suggerir una zona del parc per estar-hi. No tenim la
idea destar tots els dies caminant, tot i que sí que volem mourens
una mica. La meva idea és estar-nos potser en un parell de refugis diferents
pujant el divendres (si podem tots pel tema feines) i baixant dimarts a la tarda.
Vosaltres, gent de muntanya :-), segur que teniu algún raconet del parc que us
agrada especialment o alguna suggerència de ruta o dalbergs
Moltíssimes gràcies :-)
2 Respuestas
Última respuesta Sunday 25 february 2007 - 18:01
Doncs personalment de les zones del PN que més m´agraden no només per l´entorn sino també per la seva relativa tranquilitat són:
1. La vall de monastero. Una opció és des del Mallafré cap al coll de monastero amb opció de pujar al Peguera i al Monastero i baixar cap al JMBlanc.
2. Es pot fer el mateix però anant cap al Colomina i baixada per neriolo cap al Llong
3 Des del refugi de Colomers cap al Gran tuc de colomers hi ha el circ de colomers, zona d´estanys tranquila i solitària, i de tornada es pot anar o bé cap a Amitges passant pel Tuc de Ratera o bé baixar cap al refugi de Saboredo i avall altre cop
4 Un clàssic però que a mi no m´agrada perque acostuma a haver-hi força gent (depen de l´època, és clar) és la pujada desde cavallers cap al ventosa i calvell, d´allà pels estanys de colieto cap al refugi del Llong pel coll de Contraix
Bona sort en l´elecció.
Salutacions![]()
Ostres i ara que em fixo millor amb les dates veig que tenen uns quants dies de manera que tenen prou temps com per fer una travessa per quasi bé tot el PN (no té perque ser exactament la carros de foc) que d´altra banda exceptuant potser la vessant que jo comentava del circ de colomers, passen per tota la resta de llocs. Això si, en aquest cas vol dir caminar força cada dia. Per escurçar una mica doncs per exemple: Mallafré-Llong-Colomina-Blanc-Mallafré....
![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.