Montaña General
Algo sap si hi ha cap refugi a Catalunya, Arago o França que admetin gossos o haig de carregar la tenda a patir d´ara per tot?
Tinc dos Siberian Husky que venen sempre amb nosaltres.
Gracies i salutacions.
5 Respuestas
Última respuesta Monday 20 august 2007 - 11:55
bones, doncs desconec si algun refugi guardat admeten gossos, potser a frança en pots trobar algun, que no t´agraden els refus lliures?..
jo tambe m´enporto el gos a muntanya a vegades amb la tenda i d´altres fem bivac, fins i tot li carrego una esterilla, pero s´estima mes dormir al ras, l´unic que el tinc que lligar perque si no es passa la nit rastrejant la zona.
no pateixis pels gossos que no passen fred per dormir al ras, i menys els huskys.
apa si en trobes algun de refu ja diras algo!!
salut ![]()
ok, jo que pensava que paties pels gossos, i resulta que pateixes per la teva esquena ![]()
![]()
![]()
home...comprali una motxila al gos i que carregui ell la tenda...![]()
Si li carrego la tenda al mascle, m´arrisco a dormir al ras. I la femella no li agrada que li posi coses a sobre.
El mascle tinc molt asumit que un dia no el tornare a veure mai mes.
|
Ui ui ui....això a mi em sòna..jo tb tinc 2 sibes: un mascle i una femella...l´ultim cop vam estar 1 dia per trobar el mascle: se n´havia anat de "parranda" darrera els isards !! En quant als refus, sento no poder ajudar-te, però em pregunto: i si els deixes fòra el refu lligats? en un arbre p. ex. i amb una corda llarga i amb menjar i beure (i asterilla si vols). |
Ui ui ui...que a
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.