La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >muntanyencs mediatics i muntanyencs de veritat

Montaña General

volver al indice del foro.

Wednesday 22 august 2007 - 19:16:28

muntanyencs mediatics i muntanyencs de veritat

Hola companys!!!

Avui despres de messos i messos llegint les vostres opinions, per fi me he decidit a registrar-me, no porto gaire temps carregant motxilles ni enfilant-me, pero poder estic visquent els moments mes intensos de tot plegat, els de la descoberta, espero poder contribuir al bon nivell d´aquest foro amb les meves intervencions a partir d´ara, aqui va la primera...

Acabo de veure a la pagina de la FEEC, la noticia de un noi anomenat Rusky que porta 8 messos als Andes sense parar d´escalar i va amb l´ideia de fer les mes altes de cada pais Andi, he entrat al seu blog i he alucinat, ja ha fet les mes dures: Ojos del Salado, Sajama i Huascaran, i aquest en nomes 4 dies tot sol, sortin i arribant a  Huaraz, i a mes tambe porta mes de 30 ascensions en llocs ben diferents i per postres sembla que igualment en solitari, ha fet algun cim verge, i tot aixo sense ningu al darrera, ni al costat, en silenci, quan veig activitats aixi realment hem trec el barret, no vull ni pensar si la meitad d´aixo ho fa algun mediatic o algun grup massiu militar, o qualsevol "profesional" pagat amb els nostres calers via TVE, en quants mitjans estarien matxacantnos amb l´heroi amb questio?.

Hia gent que escala 9º grau a roca, altres grado 7 de hielo, altres A5 a Groelandia, d´altres obren en alpi a Himalaia, son gent a part de moltes cosses tocats amb una vareta magica, muntanyecs com jo de carrer i de xiruques sempre hem veure reflectit amb gent anonima com en Rusky, que sempre hem fara sonmiar que poder jo tambe algun dia, qui sap....

La pregunta es... tanta solitud vol dir que es un antisocial? jejeje es broma obviament

http://www.ruskyandes.blogspot.com/

Que gaudiu dels somnis de la muntanya!!!

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Thursday 23 august 2007 - 00:32

Thursday 23 august 2007 - 00:32

Ei, t´agraeixo que hagis donat l´adreça d´aquest noi, els seus relats i les seves aventures són realment impressionants.
Molta sort en la teva descoberta!

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies