Montaña General
Fa temps que voll fer la Cresta de Les Agudes, en pla tranquil, i crec que a la tardor pot ser interesant, (ja ho tinc una mica estudiat).
Ho faré de tota manera, però m´agradaria molt fer-ho amb algú(ns) muntanyenc(s) de bon rotllo. Encara soc novell, i si a algú no le molesta aixó doncs ja sap. Personalment m´agrada aprendre dels que saben més, i si no saps res, contacta´m igualmente, ja farem alguna cosa!
Fins aviat!
Hace tiempo que quiero hacer la Cresta de les Agudes, en plan tranquilo, y creo que en otoño puder ser interesante, (ya lo tengo un poco estudiado).
Lo haré de todos modos, pero me gustaría hacerlo con alguno(s) montañero(s) de buen rollo. Aún soy novato y si a alguno no le molesta pues ya sabe. Me gusta aprender de los que saben más, y si no sabes nada, contactame igual y haremos algo de todos modos!
Hasta pronto!
Lugar / Zona: Montseny - CAT
tipo de actividad: Excursión
Fechas: 2011-10-1 a 2011-10-1
Puedes ver más informacion entrando aqui
4 Respuestas
Última respuesta Friday 5 october 2007 - 23:06
holaaaaa, doncs nosaltres potser estariem interesats en fer-ho, som una parelleta q ens encanta la muntaña i buskem gent tambe q s´animi a fer sortidetes.
d´on ets i edat? quan t´agradaria ferho?
Genial.
Tinc 22 i soc argentí però vinc a Vilanova i la Geltrú, i vosaltres?
Crec que anirè amb una bona amiga meva que te moltas ganas de anar-hi, ella tè 30.
Bueno, sobre la data; es igual per mi, perquè treballo com un gos i puc lliurar el día que jo trii (no sempre clar), excepte aquest cap de setmana, i el del 26-28 que seré a madrid (sí, sí m´ho he guanyat, creieu-me!).
Fins aviat!
Hola!
Acostumo a anar 3-4 cops cada tardor al Montseny. La cresta l´he fet diverses ocasions.
Conec una ruta per tornar per un altre lloc (que també he vet diverses ocasions)que en la tardor és una meravella (entre el 25/10 i el 10/11). Abans no és tant maco. Després ja ha caigut la fulla i tampoc és tant maco.
ës possible que entre aquestes dates hi vagi.
Si voleu podem estar en contacte.
Josep 619382527
Doncs estarem en contacte!
A més, si m´agrada suposo que (almenys jo) aniré més d´una vegada.
Merci
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.