Montaña General
Buenas alguien sabe como esta la pista forestal que se dice solo para 4-4 asies
apa siau![]()
4 Respuestas
Última respuesta Monday 8 october 2007 - 23:32
Dos cops que he estat i el segon cop estava pitjor que el primer i això que en ambdues ocasions vaig anar amb un tot terreny, el primer cop un tot terreny llarg i vaig torçar l´endoll elèctric de l´enganxall tot mirant de creuar un dels baixants d´aigua que creuen la pista. La pista és mes aviat lletja fins dalt el refugi, bé i el refugi de fet tampoc és tal, és una cabana on el millor es dormir fora. Com et diu el David, si tens una mica d´apreci al vehicle, a no ser que el que vulguis sigui l´excusa perfecte per canviar-te´l, jo no aniria amb un turisme fins dalt.
Salutacions i sort![]()
uix perdona...quan deia refugi de liat en males condicions volia dir cabana calhaus!! le neurona em patina
El refugi de les mines de liat està força be i crec que hi ha penjades en aquesta web les fotos que hi vaig fer quan hi vam etsar. Ara, el que et deia de la pista sí que és cert....no apta per turismes que vulguin manetnir un mínim d´integritat.
Wenasss, ja fa uns cuatre anys que no hi paso pero la ultima vegada estaba bastant fotuda, jo vaig pasar amb un 4x4 fins a uns 20 minuts del estany, lloc a on el coche que anava davant meu a una pujada bastant dreta va començar a patinar i a donar cops contra les pedres del costat, vist aixo vaig aparcar a un costat i vaig continuar caminant, per lo tant jo amb un turisme no mi posaria i amb un 4x4 si es el teu coche habitual aniria amb molt de compte.
De fet no se si encara hi es pero al començament de la pista hi habia un cartell que posaba mes o menys:
pista en mal estat, no mes recomenable per a 4x4 i sota la seva responsabilitat.
salu2![]()
![]()
P.D. Repeteixo que estic parlant de far uns 4 anys igual ara les condicions han cambiat.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.