La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >REFUGI LIAT

Montaña General

volver al indice del foro.

Monday 8 october 2007 - 16:18:54

REFUGI LIAT

Buenas alguien sabe como esta la pista forestal  que se dice solo para 4-4  asies apa siau

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Monday 8 october 2007 - 23:32

Monday 8 october 2007 - 16:46
Fa un parell d´anys tenia algún tram gens aconsellable per turisme, es fàcil deixar-hi el carter. Vaja no recomanable per qui tingui un mínim apreci al seu vehicle.

Ocultar todas las respuestas      
Monday 8 october 2007 - 17:00

Dos cops que he estat i el segon cop estava pitjor que el primer i això que en ambdues ocasions vaig anar amb un tot terreny, el primer cop un tot terreny llarg i vaig torçar l´endoll elèctric de l´enganxall tot mirant de creuar un dels baixants d´aigua que creuen la pista. La pista és mes aviat lletja fins dalt el refugi, bé i el refugi de fet tampoc és tal, és una cabana on el millor es dormir fora. Com et diu el David, si tens una mica d´apreci al vehicle, a no ser que el que vulguis sigui l´excusa perfecte per canviar-te´l, jo no aniria amb un turisme fins dalt.

Salutacions i sort

Monday 8 october 2007 - 17:04

uix perdona...quan deia refugi de liat en males condicions volia dir cabana calhaus!! le neurona em patina  El refugi de les mines de liat està força be i crec que hi ha penjades en aquesta web les fotos que hi vaig fer quan hi vam etsar. Ara, el que et deia de la pista sí que és cert....no apta per turismes que vulguin manetnir un mínim d´integritat.

Monday 8 october 2007 - 23:32

Wenasss, ja fa uns cuatre anys que no hi paso pero la ultima vegada estaba bastant fotuda, jo vaig pasar amb un 4x4 fins a uns 20 minuts del estany, lloc a on el coche que anava davant meu a una pujada bastant dreta va començar a patinar i a donar cops contra les pedres del costat, vist aixo vaig aparcar a un costat i vaig continuar caminant, per lo tant jo amb un turisme no mi posaria i amb un 4x4 si es el teu coche habitual aniria amb molt de compte.

De fet no se si encara hi es pero al començament de la pista hi habia un cartell que posaba mes o menys:

pista en mal estat, no mes recomenable per a 4x4 i sota la seva responsabilitat.

salu2

P.D. Repeteixo que estic parlant de far uns 4 anys igual ara les condicions han cambiat.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies