La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Trobada càmara fotogràfica al Pirineu Oriental

Montaña General

volver al indice del foro.

Monday 5 november 2007 - 23:52:08

Trobada càmara fotogràfica al Pirineu Oriental

Aquest cap de setmana he trobat una càmara fotogràfica  al Pirineu Oriental.
Qui n´hagi perdut alguna que contacti amb mi aquí mateix o per mail tot indicant de quina càmara es tracta i/o la zona on la pot haver perduda.
I vejam si vigilem més  que el que s´ha de tirar són fotos, no la càmara

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Tuesday 6 november 2007 - 20:26

Tuesday 6 november 2007 - 13:17

Home, jo vaig perdre una Fuji Finepix 500 l´abril del 2006 a la Pica. Em va relliscar des del cim per la vessant nordest, la françesa, però dubto que sobrevisqués a la caiguda.No crec que sigui l´agraciat...

Gràcies de totes maneres. Salutacions

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 6 november 2007 - 20:26

Ostres Gerardo, no pretenia crear falses espectatives i potser havia de precisar més. Em referia al Pirineu occidental català, i més concretament a la zona d´Ulldeter.

Em sap greu, però com dius, la teva difícilment vagi sobreviure a la trompada.

Salut!

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies