Montaña General
Hola,
Em dic Francesc Roma i, com tu, sóc aficionat a la muntanya.
El motiu que tenviï aquest mail és que estic duent a terme una recerca sobre lexcursionisme a lactualitat. Aquesta investigació semmarca dins del doctorat en Ciències de lActivitat Física i lEsport de la Universitat Ramon Llull (www.url.edu).
Per aquest motiu et volia demanar si podries ajudar-me. El procediment és molt senzill, simplement es tracta daccedir a http://www.geocities.com/francescroma/opinio.html
i respondre un petit qüestionari de sis preguntes.
Res més que això. A més a més, et garanteixo total confidencialitat, de manera que mai ningú podrà saber què vares dir. Així mateix, pots no contestar qualsevol pregunta que et faci (de fet, són preguntes molt obertes que no tenen cap resposta correcta o incorrecta). Repeteixo que es tracta dun estudi dins dun programa de doctorat universitari.
Perquè puguis saber una mica millor qui sóc, et deixo la meva pàgina web on podràs veure la meva trajectòria de recerca dins del món de la muntanya: www.geocities.com/francescroma
De moment res més.
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Francesc Roma i Casanovas
6 Respuestas
Última respuesta Monday 26 november 2007 - 21:20
Me gustaría poder responder al cuestionario y colaborar contigo pero me cuesta seguirlo en tu idioma y temo cometer errores sobre mi interpretación y lo que preguntas en realidad.
No se si querras enviarlo en castellano.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.