Montaña General
Hola : Voldriem anar a Montserrat a fer una ruta de hermites desde el Pla de les Tarantules, i demanaria si algu la fet o em pugues donar informacio sobre la ruta.
I si algu la te per GPS, aniria molt be.
Espero que em pugueu donar un cop de ma.
GRAcies, i salutacions desde OLot.
Jordi.
8 Respuestas
Última respuesta Friday 30 november 2007 - 19:45
Hola : Gracies, el mapa de Alpina, el tinc, inclus digitalitzat el de escala 1:5000, pero no se fins a quin punt el camins que i surten marcat, ens en podem fiar al 100 x 100. El llibre ja intentare conseguir-lo. Ja hem fet varies rutes en 2 vegades que em estat ultimament a Montserrat. La primera ens varem perdre enclotats entre Mongros i Ecos ( pas de l´esfing ) varem arribar a les 22,30 al refugi, i amb el nano de 9 anys pobre... la segona va anar molt mes be, pero el nano no va venir.
La nostre idea ( la meva dona, nen , i jo ) es pujar amb el funicular de Sant Joan fins el Pla de les Tarantules, i desde alla mirar de fer una ruta per veure les hermites que tinguem per aquella zona ( com mes millor ), i puguer treure el mal gust de boca que li va quedar a el meu fill.
Gracies i tota informacio em sera de ajuda.![]()
Jordi.
Hola : Moltes gracies per la vostre ajuda, la primera vegada de anar a Montserrat va ser mala sort, ja que varem volguer fer mes del conte, en canvi la segona varem puguer fer desde Santa Cecilia a Sant Jeroni, Ecos per el Pas de l´Esfing, Miracle, coll del Porc, etc. va anar mes be.
Espero ara recollir tota la informacio sobre la ruta que volem fer de les ermites per el Desembre anar-hi, i disfruta de la montanya i de la Natura en general.
Moltes gracies i felicitacions per el llibre, i llibres que fins ara heu escrit, que he vist que ja son varis, sincerament felicitacions.
Salud i gracies desde Olot.
Jordi Valles ( 46 ), Dolors ( 39 ) i Arnau ( 9 ).
Ei!
Fa dies que no he pujat, però des de per aquí abaix (Collbató) he vist que han tirat l´antic restaurant de St, Joan. Ho dic perquè no sé fins a quin punt pot afectar per agafar la cornisa...jo tb la havia feta passant per dins del restaurant. A veure si algú que hagi passat per allà recentment ens pot informar.
Sort!
Efectivament, el restaurant el van enderrocar fa uns mesos, la cornisa ha quedat molt més practicable, han posat alguna barana... l´han urbanitzat.
Realment estava perillosa aquella construcció. A més, han destaptat un antic camí d´escales, que porta dierctament fins a les Magdalenes sense necessitat de passar per l´antic restaurant. Surt de l´últim revolt a l´esquerra, és molt evident.
Bona excursió!
Hola Francesc : Si que me interesaria l´article de la revista Vertex, i tant. De mica en mica ire confeccionan la ruta, ire suposo per festes de Nadal, ( ja que la setmana que be, anem a fer els Carcaixells ), i com mes informacio tingui millor.
Si la pots enviar, el meu e-mail es el seguent : jorvall@terra.es
GRacies per la teva ajuda.
Jordi
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.