Montaña General
mas info en
http://www.elmundo.es/elmundo/2008/04/03/barcelona/1207251480.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Saludos
6 Respuestas
Última respuesta Friday 4 april 2008 - 16:35
El meu condol a familiars i amics.
![]()
![]()
El meu condol també pels quatre experimentats muntanyens francesos accidentats i morts el dijous 20 de març a causa del desprendiment d´una placa de vent mentre ascendien per una canal al Midi de Bigorre. Crec que va passar desapercebut per a molta gent doncs era setmana santa i crec que tampoc no va sortir al fòrum, o si més no jo no ho vaig saber veure.
![]()
Hola Narhinan,
M´alegra tornar-te a ´veure´ per aquestes terres i més, si com em dius per privé, és en part per culpa meva (a vegades va bé tenir la culpa de certes coses
).
No va passar desaparcebut aquest accident per més que fos Setmana Santa. De fet aquells dies hi va haver aquest accident, es van ´perdre´ uns muntanyencs a Picos d´Europa tot i que finalment van aparèixer sans i estalvis a un refugi, i també van desaparèixer 4 espeleòlegs en una cavitat a asturies crec recordar, accident del qual no n´he sabut res més però espero sincerament que es resolgués amb èxit.
Ens anem llegint.
Tons![]()
Pues sí una putada
![]()
Deberíamos tomar nota y al medio dia todos en la base.
Andemos por la tarde con los ojos y oidos bien abiertos.
Feliz montaña...
...y volved todos.
![]()
Los espeleólogos que comenta una chica fue en Cantabria pero salieron enseguida de la cueva.
Y el resto noticias, tristes noticias por las que nuestra querida afición aparece con más frecuencia de la que desearíamos en los medios. ![]()
tienes razón, era cantabria, había puesto cantabria y no sé porque luego me pareció asturias y cambié el post. Gracias por corregirme.
Besos![]()
Al mediodia abajo, como bien has apuntado.
Y USAR EL JODIDO ARVA COJONES!!!!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.