Montaña General
Algú em pot explicar la manera d´anar a peu des del Cap de Boumort fins al refugi de Cuberes. No hi he estat mai i al mapa que tinc -el de Piolet antic- no hi ha cap sender.
Gràcieas.
Joan
2 Respuestas
Última respuesta Thursday 22 may 2008 - 22:07
A veure si t´ho explico, des del Cap de Boumort has de seguir la carena direcció Nord fins al Prat Montaner, d´alla surt una pista que va flanqueijant la carena fins el Tossal Negre on la tornas a trovar, des d´aqui tens dues opcions, un seguir per la pista que va cap al NW flanquejant la Malleta i que surt a la carena de la Serra de Cuberes, des d´alla veus el refugi i cal baixar per un corriol o pel dret fins a la pista que porta al refugi, també pots seguir per la carena fins a la collada del Flaco i d´alla baixar per una pista fins el poble abandonat de Cuberes i per la pista principal aquest cop cap a l´esquerra fins al refugi. Si hi ha boira pot ser una mica perdedor ,però si no hi ha cap problema, si vols mes informació mira la web del refugi
www.refugicuberes.com o el mapes de l´ICC que son gratis www.icc.es
Eii, moltes gràcies. Ara mateix consulto el mapa i si em surt algun dubte ja ho faré saber.
Altre cop moltes gràcies.
Joan
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.