Montaña General
El refugi és espaiós i net però no te dutxes (malgrat el que diguin algunes indicacions en alguns webs). La gent que estava al càrrec del manteniment del refugi és molt amable. Tot el contrari que la guarda (crec que era la guarda Margaret Baró una dona amb cabells blancs) ja que ha estat extremadament desagradable amb nosaltres (no se si és el seu tarannà o si només ho ha estat amb nosaltres per algun desconegut motiu). Personalment crec que podria ser una persona adient per algun altre tipus de feina però no com a guarda de refugi.
Per a mi es totalment incomprensible que l´anomenin "La simpàtica guarda Margaret Baró" a http://www.feec.org/Publicacions/vertex/exemplar.php?exemplar=185 ja que amb nosaltres només ha demostrat males maneres. També diuen que és una gran cuinera (ho he llegit a força llocs) però el dia que nosaltres vam ser al refugi la sopa era de sobre (Gallina blanca o similar) i el segon era normal (molt per sota que per exemple els bons macarrons de Coma de Vaca per posar un exemple) per tant no puc dir que ho sigui
En definitiva vull transmetre, sense ofendre a ningú, que el tracte amb la guarda ha estat extremadament desagradable (per ser suau) sense cap motiu i per tant (malgrat el bon estat del refugi i l´amabilitat de la resta de la gent que hi està treballant) jo no recomano l´estança en aquest refugi.
P.D: Vam arribar al refugi el dia 20 d´agost i vam sortir el 21
3 Respuestas
Última respuesta Wednesday 3 september 2008 - 23:41
Quina rao que tens!!! ...., nosaltres, un grup nombros tambè hem pasat per "l´agradable" experiencia de compartir una sopa del "xef" Margaret Baró, amb "l´amabilitat" que la caracteritza, jo personalment havia comentat als meus companys i companyes que en la revista vertex es desfeien per la magnifica cuina que es servia en el refugi, carai quina frustració, per no dir res de l´esmorzar, no just, si no escas, havies de suplicar el pa.![]()
Com tu be dius la Sra. dels cabells blancs es la guarda, i també a començament de mes d´agost tenia les dutxes espatllades, en 18 dies no es pot trobar una sol.lució?
( va dir-me a mi que a la muntanya no anava un a dutxar-se ). Pel contrari l´equip de gent que esta amb ella, es notava que volien superar l´estat de mala baba, que "imposa" aquesta Sra.
En definitiva, si algú es vol ofendre ,que ho faci, pero jo pago un servei, i aquest refugi no esta al nivell que caldria,(el matalassos son folrrats d´una lona plastificada que fa totalment imposible, no dormir si no descansar, ja que sues molt i com l´endemà no et pots dutxar...).A la federació andorrana li cal saber com es regenta el seu refugi mes emblematic, per que com tu Justino, jo tampoc puc recomenar aquest refugi.
Per sort el Comapedrosa
en va fer treure del cap totes les cabories.
Salut i muntanya
Si no vaig errat els refugis a Andorra depenen directament del govern. Suposo que no tenen ni idea de qui està dirigint realment el refugi.
Pot ser estaria millor a un despatx fent coses "més importants" com redactant ponències sobre el funcionament i gestió del Parc Natural del Comapedrosa i així no tindria que estar de cara al públic.
Be, per la meva part senzillament un refugi a evitar totalment
![]()
Wenassss, no entrare amb el estat del refu per fa dos anys que no hi vaig i no se el seu estat actual.
En cambi si que ho fare per parlar de la Margaret, teniu molta rao en dir que es una dona malhumorada pero puc dir (per que ho he viscut en 1º persona) que es el seu taranna, tot i que el seu estat de anim sigui bo sembla una bruixa (amb tots els respectes).
Jo vaig patir un greu problema amb ella i varem tindre una discussio bastant agre, despres de aclariro tot vem estar parlant molta estona i es una dona una diferent pero amable, amb un fort caracter pero que tranquilament es pot parlar amb ella.
salu2![]()
![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.