Montaña General
Com molts del foro i del món de la muntanya tinc hipoteca. El tema esta en que hi havia un seguro de vida associat que des del primer dia hem cobria al 100% mort i invalidesa total o parcial, però que m´excloia tot si tenia un accident mortal o quedava invalid fent esports de muntanya.
L´assegurança aquesta és amb Ascat Vida, de Caixa Catalunya, que es on tinc la hipoteca. El tema esta en que vaig demanar l´ampliació que hem cobris aquestes activitats i hem van fer rellenar un "estrany" formulari i ara, tot i que m´han augmentat la quota fins a un 2% del capital assegurat, em cobreix textualment "Excursionismo, montañismo, ascenso de rocas y excursiones de esquí".
El problema esta en que no vull firmar l´ampliació, tot i que ja m´han cobrat l´augment de quota, perque ara hem cobreix el 100% en mort, pero RES en invalidesa total o parcial.
Es clar que cap pensem en morirnos, i menys fent les nostres activitats preferides de les quals anem amb més compte que ningú, però per desgracia conec d´aprop un cas de matrimoni sense seguro de vida amb l´hipoteca i van morir els dos força joves, deixant l´hipoteca.
Vull presionar al banc en que ho hem cobreixen el 100% amb invalidesa també o canvio de banc l´hipoteca, pero abans voldria saber els vostres casos y opinions. Per descomptat que tots dos hem fet l´ampliació i que tots dos som federats. AVANT
2 Respuestas
Última respuesta Tuesday 7 october 2008 - 13:37
Busca una entitat que t´ho cobreixi.L´assegurança de vida la pots contractar amb qualsevol companyia. Si el banc te la demana com garantia de la hipoteca, l´únic que et cal es afegir a la assegurança que contractis, es una clausula de cessió de drets a favor de Caixa Catalunya.
Hola
Nosaltres també tenim la mateixa assegurança d´ASCAT, de fa un any. Quan vam signar-la em vaig fixar en el tema dels accidents a muntanya, però no ens van comentar que hi hagués una possible ampliació. He pensat en canviar d´assegurança, si trobes alguna cosa més interessant comenta-ho. De totes maneres, en temes d´assegurances segur que n´hi ha moltes que hi ha lletra petita d´aquest tipus...
Xutis
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.