Montaña General
Un excursionista mor i un altre resulta ferit greu al pic de la Dona
![]()
10 Respuestas
Última respuesta Monday 2 february 2009 - 22:48
Es una llàstima.
Nosaltres estavem per la zona i el temps no donava per fer masa coses, tot i que hi havia molta gent per la muntanya
Vam veure el bombers i ens vam imaginar el pitjor.
![]()
Se li ha perdut el respecte al Pirineu.
Jo vaig gaudir d´un día asolellat i caloròs, es questió d´anar on es pot i no es vol.
![]()
Soc un dels responsables d´aquesta sortida d´ahir. Anabem 37 persones, el temps genial: sol i gens de vent, i la previssió per aquella zona era de que es mantindria aixís fins al migidia, com aixís va ser. Ja baixabem del Pic de la Dona. L´accident va ser una fatalitat, va passar uns 20 metres devant meu. L´Annabel va xafar una raqueta amb l´altre i va perdre l´equilibri en una zona de poc pendent, però amb la neu dura no es va poder aturar i la seva parella va correr per agafar-la i en pocs segons van desapareixer tots dos muntanya avall. Si us plau us demano respecte i no opinions fàcils i gratuites. Gràcies.
El pic de la dona es el que esta enfrete del gra de fajol? es que vi un helicoptero y una ambulancia. Por lo que cuentas parece que fue muy mala suerte. Nunca sabemos cuando nos tocara ![]()
Lo siento mucho. Mis condolencias a amigos y familiares. Espero que el herido se recupere lo antes posible.
simplement donar les condolencies a families i amics dels accidentats.![]()
![]()
![]()
i desitjar una bona recuperacio del ferit.
Simplement condolències a la família i amics, i ànims cap a Montgat.
Klaix![]()
Ho sento molt. El meu condol a la familia i amics. Molts ànims i molta força per superar aquesta tragèdia. Va ser un accident i els accidents mai es poden preveure. Jo estava per la zona i el dia era bò, sense fred ni vent. Ideal per anar al Pic de la Dona. David
Ja que hi ha gent per aquí que va ser present vull donar el meu suport.
Anim
hola Sky.
Primer de tot voldria fer-vos arrivar el meu condol. No crec que sigui el moment de retreure res a ningú.
Disculpa que et pregunti alguns detalls, no pensis que voldria saber detalls morbosos. Practico muntanya habitualment i vaig molt sovint la zona de Vallter per proximitat. Es un tema de informació i seguretat: Podries dir-me a on va passar l´accident exactament? Conec la ascensió, va sér baixant suposo cap a la Portella de Mentet, o cap a les pistes de ski alpí? La caiguda, va sér cap al nord (França-Bassivers) ó cap a la banda d´Ulldeter?
Pel que dius no portaveu crampons, al menys no possats. I piolet? Us hagués ajudat? La neu dura que ens dius, es troba als lloms o també a les pales?
Si no et fa res, tota la informació que puguis donar pot ser bona per evitar accidents com el que va passar el dissabte.
Gràcies,
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.