La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Company de Cordada

Montaña General

volver al indice del foro.

Tuesday 7 april 2009 - 13:02:04

Company de Cordada

Hola, soc de BCN, tinc 32 anys i estic buscant un company de cordada d´alpinisme i escalada amb qui poder sortir cada 15 dies a fer coses de més grau que les que faig amb la meva parella.

Les activitats serien en tots els camps: escalada, escalada en gel, alpinisme Hivernal, esqui de muntanya; i fins i tot convinar-ho (alpinisme + esqui de muntanya)

Si tens més o menys la meva edat i un nivell de 6a en escalada i AD+ en alpinisme posa´t en contacte amb mi.

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Thursday 9 april 2009 - 18:56

Tuesday 7 april 2009 - 17:00

Hola, tenés planes para semana santa?? Te interesa ir a la norte del Vignemail? Mi nombre es Bruno, vivo en Pineda de Mar y tengo más o menos el nivel que decís..

Saludos.

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 8 april 2009 - 14:31

El gaube es MD.

Thursday 9 april 2009 - 15:33

Ho sento Bruno he vist tard el teu missatge.

Aquesta Setmana >Santa m´he quedat a casa pq la meteo no promet res de bò, i menys per la zona del Vignemale

Thursday 9 april 2009 - 16:26

Hola!

Em dic Ester i si fa o no fa tinc la mateixa edat i més o menys el teu nivell. Faig roca, gel, alpinisme i esquí de muntanya...o sigui que si vols ja saps!!!

Thursday 9 april 2009 - 18:56

Hola Ester, doncs et diré alguna cosa després de setmana Santa.

Gracies

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies