Montaña General
algu em pot aconsellar alguna sortida per els ports que hi hagi alguna grimpada o escalada per fer en solitari?
3 Respuestas
Última respuesta Wednesday 29 april 2009 - 17:50
Hola,
per grimpades t´aconsellaria et miresis el llibre de Joan Tiron - Grimpant per el massis del Port de Ed. Cossetania, fa un recull molt interessant amb un detall del grau de dificultat que et trobaras.
jo hi vaig els tres dies d´aquest pont, tinc intenció de fer alguna de les grimpades que proposa Joan Tiron al llibre, pero donat que en un principi hi vaig sol, apostaria per alguna de facileta, pues no domino massa les tecniques d´escalada. Lo Port, el conec bastant i hi han racons que realment et pots pasar dies sense creuarte amb ningú.
Jo soc de Sabadell, si ets de la zona, ens podem trobar per que li donis una ullada al llibre.
I si t´animes a formar part d´un grupet, endevant!
Salut i força!
Whan
A ver , el pas del Romeret y desde la parte de arriba subir a les Moletes d´Arany salienado de Millers, bajando hasta la Font del Teix y por el Matarraña hasta Les Gubies, luego por el Pas del Romeret y les Moletes y volver desde arriba por una Pr y por la GR8. El pas tiene un paso equipado (cadena y escalones) y la subida tiene una canal con pasos de II .
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.