La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >ports de beseit

Montaña General

volver al indice del foro.

Monday 27 april 2009 - 11:51:50

ports de beseit

algu em pot aconsellar alguna sortida per els ports que hi hagi alguna grimpada o escalada per fer en solitari?

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Wednesday 29 april 2009 - 17:50

Monday 27 april 2009 - 16:18

Hola,

per grimpades t´aconsellaria et miresis el llibre de Joan Tiron - Grimpant per el massis del Port de Ed. Cossetania, fa un recull molt interessant amb un detall del grau de dificultat que et trobaras.

jo hi vaig els tres dies d´aquest pont, tinc intenció de fer alguna de les grimpades que proposa Joan Tiron al llibre, pero donat que en un principi hi vaig sol, apostaria per alguna de facileta, pues no domino massa les tecniques d´escalada. Lo Port, el conec bastant i hi han racons que realment et pots pasar dies sense creuarte amb ningú.

Jo soc de Sabadell, si ets de la zona, ens podem trobar per que li donis una ullada al llibre.

I si t´animes a formar part d´un grupet, endevant!

Salut i força!

Whan

Ocultar todas las respuestas      
Monday 27 april 2009 - 19:37

A ver , el pas del Romeret y desde la parte de arriba subir a les Moletes d´Arany salienado de Millers, bajando hasta la Font del Teix y por el Matarraña hasta Les Gubies, luego por el Pas del Romeret y les Moletes y volver desde arriba por una Pr y por la GR8. El pas tiene un paso equipado (cadena y escalones) y la  subida tiene una canal con pasos de II .

Wednesday 29 april 2009 - 17:50

merci!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies