Montaña General
Hola,
El dissabte dia 2 tenim previst fer el camí dels enginyers (i tornar a Queralbs per les gorgues del Freser) amb un grup de gent. No se si algu sap en quines condicions esta el camí ara...(gel, neu, etc). La gent que hi va no tindria problemes si el cami estigues en bones condicions pero si hi ha neu o gel hauriem de desestimar fer el camí dels Enginyers
Algu hi ha estat recentment?
Gracies
2 Respuestas
Última respuesta Wednesday 29 april 2009 - 12:46
Jo no hi he estat recentment pero ho fet altres anys per aquestes dades, tenint en compte les condicions de neu d´aquest any, segur que et trovaras força neu en tot el tram, hi han dos passos prop de dos torrents on es forma gel i son una mica complicats de passar i et parlo del mes de juny, o sigui que ara segur que hi son.
Tenint en compte aquestes dades, jo no t´ho recomanaría , hi han hagut forces accidents en aquest camí, degut a que el cami ben marcat es transforma en un flanqueig amb neu i algo de gel amb força timba en cas de relliscar, de totes formes truca al refugi de Coma de Vaca on et podran informar millor.
Si, suposo que no es gaire bona idea, pot ser ho canviarem per una passejada en raquetes per la zona entre vallter i el costabona (suposo que hi haurà prou neu)
Crec que el refugi de Coma de Vaca es tancat ara no? Be, de totes formes intentare trucar a veure si em poden dir alguna cosa
Moltes gracies ![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.