Montaña General
Bona nit sóc Larryak. Oscar pels que em veu conèixer al Monogràfic.
Obro aquest fil per tot allò que vulgueu aportar d´aquest magnífic cap de setmana.
Ha estat un gran regal de Madteam que ens ha permès fer allò que crec que fa millor el nostre Club: fer connectar a gent que li agrada la muntanya.
Per vosaltres tinc algunes fotos que ja he penjat. Espero que us trobeu i que la resta de gent pugui veure que es pot arribar a fer a un Monogràfic. APORTEU LES VOSTRES.
Ha estat molt bé practicar coses que mai tenim temps i arribar a fer un corredor. Jo no esperava arribar a fer un corredor ha estat emocionant.
3 Respuestas
Última respuesta Wednesday 7 april 2010 - 20:42
Hola Oscar
Hasta ahora no me había podido poner con el tema de las fotos pero ya he colgado en la web algunas fotos más, como bien dices a ver si los demás se animan y también cuelgan algunas, que no creo que tú y yo fuéramos los únicos que lleváramos cámara de fotos!!!
Como comentas fue una pasada todo lo que dio de sí ese fin de semana, tuvimos suerte con el tiempo y si por mí fuera volvería a repetirlo, pero ya nos veremos todos de nuevo en el siguiente nivel... :-)
Un saludo a tod@s
JORGE
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.