La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Monogràfic Alpinisme Uldeter 2010

Montaña General

volver al indice del foro.

Sunday 28 march 2010 - 22:43:42

Monogràfic Alpinisme Uldeter 2010

Bona nit sóc Larryak. Oscar pels que em veu conèixer al Monogràfic.

Obro aquest fil per tot allò que vulgueu aportar d´aquest magnífic cap de setmana.

Ha estat un gran regal de Madteam que ens ha permès fer allò que  crec que fa millor el nostre Club: fer connectar a gent que li agrada la muntanya.

Per vosaltres tinc algunes fotos que ja he penjat. Espero que us trobeu i que la resta de gent pugui veure que es pot arribar a fer a un Monogràfic. APORTEU LES VOSTRES.

Ha estat molt bé practicar coses que mai tenim temps i arribar a fer un corredor. Jo no esperava arribar a fer un corredor ha estat emocionant.

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Wednesday 7 april 2010 - 20:42

Monday 29 march 2010 - 14:36
Hola Larryak (Oscar)! Hola a tots i totes els companys d´aquest súper-finde monogràfic a Ulldeter!

Abans de res, moltes gràcies per aquestes fotos magnífiques que fan un bon record d´aquest cap de setmana fantàstic, molt ben aprofitat i difícil de repetir. Làstima, perquè fotos teves no en tenim, Oscar, aviam si el Javi (monitor) ens envia les seves, encara que haguem de fer una col.lecta entre tots (les seves tarifes són de luxe! I les fotos segur que també!)

Va ser un plaer conèixer-vos, compartir cotxe, cordada, sopar, esmorzar, habitació i "feliç despertar abans d´hora" ,malgrat el meu despertar-coronel va sorprendre a més d´un!!!! No m´ho tingueu en compte...ja heu vist que en el fons sòc una heidi amb pantalons!

Aviam quan tornem a coincidir, a mi m´agradaria molt anar fent sortidetes amb vosaltres i de pas posar en pràctica alguns coneixements recents que hem aprés....moltíssims! I no només alpinistics...ja em pensaré acudits bons per la propera, prepareu-vos!!!!!

Una abraçada ben forta a tothom!!!! Fins aviat i bones vacances!
Lucertola
ESTER :)

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 30 march 2010 - 19:14
Buenas, pos nada, saludar a todos los compañeros que habeis estado en el monografico i agradecer a Oscar por ser el fotografo oficial de la cordada :P. A ver si vamos coincidiendo por la montaña.
Un saludo.
Jaume.

Wednesday 7 april 2010 - 20:42

Hola Oscar

Hasta ahora no me había podido poner con el tema de las fotos pero ya he colgado en la web algunas fotos más, como bien dices a ver si los demás se animan y también cuelgan algunas, que no creo que tú y yo fuéramos los únicos que lleváramos cámara de fotos!!!

Como comentas fue una pasada todo lo que dio de sí ese fin de semana, tuvimos suerte con el tiempo y si por mí fuera volvería a repetirlo, pero ya nos veremos todos de nuevo en el siguiente nivel... :-)

Un saludo a tod@s

JORGE

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies