Montaña General
Amb motiu del seu quart aniversari, X-AVI MATERIAL DE MUNTANYA convidarà en David Palmada i lEster Ollé (el Pelut i lSter) perquè ens presentin el seu nou audiovisual. La cita serà al Museu de la Pell dIgualada i Comarcal de lAnoia, el dijous 22 dabril, a 2/4 de 9 de la nit. Lacte serà gratuït.
El Pelut i lSter són uns dels escaladors més actius que tenim a Catalunya i crec que quasi del món comentari personal...-. La seva especialitat és lescalada artificial a qualsevol punt del planeta. La seva darrera gesta ha estat pujar una de les vies més difícils del món, amb una graduació única (A6+).
La via es diu Oju peligro.
PODEU VEURE EL TRÀILER OJU PELIGRO AL WEB (www.x-avi.cat).
Amb aquest acte, lorganitzador de lactivitat, X-AVI MATERIAL DE MUNTANYA, segueix portant esportistes delit a làmbit anoienc, com fa un temps va fer amb Ferran Latorre i Edurne Pasabán, alpinistes reconeguts mundialment.
Al final de la projecció es farà un sorteig de roba tècnica Tuga active wear, coespònsor amb X-avi de la roba dels dos escaladors en aquest projecte. Si voleu assegurar-vos plaça i número de sorteig, heu de passar per la botiga i recollir la vostra invitació (av. dels Països Catalans, 49) o bé fer la reserva donant el vostre nom i adreça electrònica a
|
Lloc: Museu de la Pell dIgualada i Comarcal de lAnoia Dia: 22 dabril Hora: 2/4 de 9 de la nit |
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.