La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >5è aniversari Madteam. Activitats, Propostes???

Montaña General

volver al indice del foro.

Monday 14 june 2010 - 10:18:43

5è aniversari Madteam. Activitats, Propostes???

Podriem anar pensant alguna activitat pel cap de setmana a Benasc. Supose que hi haurà de tot, gent que vullga fer una passejada, algu que vaja a escalar...., o a fer algun cim de la zona.....
Per aprofitar el finde, podriem fer alguna ascensió el dissabte d´hora, i a mitja tarda poder estar a l´alberg per dutxar-se i tot això abans de sopar i juerga.

Alguna proposta???

A mi em faria gracia pujar a la serra de chía, o fer les maladetes orientals per cregüeña, o algo que no fos tecnic.

Algú s´apuntaria????

Salut

expandir todo contraer todo 9 Respuestas Última respuesta Monday 14 june 2010 - 23:27

Monday 14 june 2010 - 10:35
Nosotros no se que haremos, la ultima vez ya fui a tirar piedras a Aigualluts...esta vez queria algo más tecnico , pero sigo con la carga 12 kilos y la mujer, y quiero bajar a comer al albergue, igual me tiro para Batisielles (laguito)...a ver si esta noche me miro el mapa.

Ocultar todas las respuestas      
Monday 14 june 2010 - 10:40
¿Cual era el último día para apuntarse?

Monday 14 june 2010 - 10:43
Hola, puse fecha tope mañana....pero voy a dejarlo abierto hasta el jueves

https://www.madteam.org/cursos/activitat.php/14/

saludos

Monday 14 june 2010 - 10:54
Ok.  A ver si el jueves sabemos si podemos ir.

Monday 14 june 2010 - 10:56
En vuestro caso que vais con furgona...como si me lo deciis el mismo viernes.

saludos

Monday 14 june 2010 - 11:41
nen

fins a batiselles tens un trosset... per pujar fins a dalt i dinar al refugi... tindries qeu sortir a les 05:00 del mati

busca alguna activitat mes acorde a les nostres obligacions, i jo t´ acompanyare amb les meves nenes...

mentres no deixis a "una chica" que busqui l´ activitat infantil i ens faci fer espeleolochildren, o childrenrock...

jejejeje

Monday 14 june 2010 - 14:19

holaaa

si porto la btt, igual podem improvitzar algo, no?

baixar la estasen sense frens o similar, que arribem a dinar al refu

v´sss

Monday 14 june 2010 - 21:34
Ei...que vos aneu per les branques!! guasones!!

Jo enguany m´afegiré a alguna ruta fàcil, per que tinc una lessió al genoll. No puc fer massa desnivell. Bici sí que puc, però estic mirant rutes per la zona i tot te prou de desnivell.

Calcule que puc fer uns 200m de desnivell caminant i uns 400m en bici (si no son de colp).

I a males...a tirar pedres a Aigualluts o a passejar-se per el pla de Senarta!! i si  algú va a escalar a Sax o a Ampriu, m´apunte! (a mirar o asegurar!) ....jeje

Així que ja ho sabeu, ací, una lisiada...se presta per a qualsevol activitat light...

Saludets!!

Monday 14 june 2010 - 23:27
Jops, jo tinc guàrdia aquest dissabte, quina ràbia! Tinc un mono de muntanyaaa!!!

Klaix

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies