Montaña General
Hola, estic buscant alguna excursio que es pugui fer amb nens d´entre 8-10 anys sortint de Sant Esteve de Llemena, pero mirant els mapes no em queda clar si per exemple es pot arribar fins a Rocacorba o Sant Aniol de Finestres. Algu que conegui la zona em podria aconsellar?
Gracies
2 Respuestas
Última respuesta Tuesday 15 june 2010 - 21:34
Primera opció: Per anar des de Sant Esteve de Llemena fins al Rocacorba, el millor es pujar amb vehicle ( si disposeu d´autocar) o a peu fins a Granollers de Rocacorba i des d´alla hi ha un sender ( crec recordar que es blau i groc ) força fressat que puja per un collet entre el Puig Rodó i el Puig Sestorres i arriva a una masia molt gran que es diu Can Vives i esteu a sota mateix del Puigsou que es on hi han les antenes, el santuari del Rocacorba està una mica mes al Sud, es una excursió força bonica, però aneu ben carregats d´aigua.
Segona opció: pujar per una pista que surt de Sant Esteve de Llemena que us port al collet de Bastarra a la carena, i desde allà anar seguint la pista que mes o menys va per la carena que passa pel Montner i des d´alla seguiex fins el Rocacorba. Si us veieu amb cor podeu fer una circular, però crec que pot ser massa llarga per nens de 8-10
La tercera opció i potser la mes adient es pujar al Monestir de Santa Maria de Finestres des del poble de Sant Aniol de Finestres, es un sender molt ben fresat i amb moltes indicacions, i el monestir es un lloc força bonic, amb el castell en runes una mica mes amunt i el poblat iberic de la Palomera a tocar.
Que ho disfrutis
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.