La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Comentario Refugio Comapedrosa (27/7/2010)

Montaña General

volver al indice del foro.

Tuesday 27 july 2010 - 16:06:06

Comentario Refugio Comapedrosa (27/7/2010)

Jo  vaig estar aquest cap de setmana i coincideixo al 100% amb la resta de comentaris anteriors al meu. Penós, entenc que un refugi com a tal no et donarà comoditats i atencions com en un hotel, però un simple  " bona tarda "  quan entres  hagués estat un bon  començament.

-Continuen  sense haver-hi dutxes, bé,  de ser-hi hi són però ens van dir que no es podien fer servir.

-Hi havia lavabos que no tenien llum, per tant de nit i a primera hora del matí, la meitat no es  podien fer servir.

-El sopar correcte, però pa només al segon plat, que sinó s´acaba......

-Galetes per esmorzar comptades,  també pel mateix motiu.

-Demanar picnic pel dia següent per pujar a la muntanya, complicat, s´havia de fer amb temps suficient perquè si es demanava just el dia anterior era massa tard (no sé si pretenia que enviés un telegrama sol.licitant entrepans  pel dia següent,  els  vaig demanar tres hores més tard d´haver-me instal.lat i em va posar pegues)….

No ho entenc, perquè fer-ho difícil si es pot fer fàcil ? ( fàcil si es pot fer difícil?, )  Penso que tot podria ser  molt més senzill: quan els clients arriban és tan simple com explicar en cinc minuts quin és el funcionament  del refugi per tal  de  què  la gent no hagi de preguntar constantment tots els dubtes que té i sobretot, si et dediques a atendre al públic (per molt de muntanya que sigui) ,  per favor, pren la molèstia de mirar a la cara a qui t´està parlant i el sarcasme guarda´l per les ocasions que realment s´ho mereixin. Venim cansats, tan sols volem dutxar-nos, sopar i descansar per marxar al dia següent. Sra. Baró un curset accelerat d´atenció al client seria el millor regal que es podria fer,  per  a vosté i  per  a qui els visita, que per desgràcia no compta amb altres alternatives per accedir al Comapedrosa.

Salut i muntanya!!!!

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Sunday 12 june 2011 - 23:43

Wednesday 15 september 2010 - 11:21
Woles Ágata.

Jo he passat un parell de cops x la zona pel costat del refugi, po mai hi he entrat.
I pel k em dius, vaya telaa..no pensava k un refugi tan "famós" kom el del comapedrosa pogues tenir akestes conseqüències...

Arribar a un refugi i trobar-te en akestes condicions no mola gens, i menys kuan vens d´una travessa o fas alguna excursió x la zona i vols un lloc acollidor x dormir, menjar i descançar...

Speru k e problema no segueixi gaire temps axi, pk la gent ho escampa i perdràn molt.
Merxi x la info, ho tindre en compte ;)

PiK@;)

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 12 june 2011 - 23:43

Hola,

doncs jo vaig anar l´estiu passat a fer nit al refugi de Juclar, també guardat per la Margaret i vam tenir un tracte excel·lent.
Vam anar dos vegades, jo i el meu company Pau, per a fer la cresta Ruf - Rulhe.

La primera vegada, les condicions meteorològiques no ens van permetre fer la cresta... Pensàvem que el refu era lliure, i al arribar ens vam trobar amb al sorpresa de que era guardat. La Margaret ens va oferir dormir al terra amb matalassos, pel mati un bon cafeto, i tot sense pagar res! I a més, va ser molt simpàtica amb nosaltres!

La segona vegada, ja assabentats de que era un refu guardat, vam fer nit allà pagant, i el tracte d´ella i els seus companys va ser igual de bo o millor! Aquesta vegada vam aconseguir acabar la cresta! Per cert, recomanable!

La veritat és que no tinc cap queixa d´aquest refugi ni de la Margarat així com la resta de personal que el porta.

Potser vam tenir un bon tracte perquè vam anar a fer muntanya i no a fer el "pixapi" com la resta de hostes que ens hi vam trobar. Grups de 10 - 15 persones, que nomes pujaven per a sopar i fer jaleo fins tard, incomodant amb els seus crits i tonteries!

Salut i muntanya!

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies