Montaña General
Jo vaig estar aquest cap de setmana i coincideixo al 100% amb la resta de comentaris anteriors al meu. Penós, entenc que un refugi com a tal no et donarà comoditats i atencions com en un hotel, però un simple " bona tarda " quan entres hagués estat un bon començament.
-Continuen sense haver-hi dutxes, bé, de ser-hi hi són però ens van dir que no es podien fer servir.
-Hi havia lavabos que no tenien llum, per tant de nit i a primera hora del matí, la meitat no es podien fer servir.
-El sopar correcte, però pa només al segon plat, que sinó s´acaba......
-Galetes per esmorzar comptades, també pel mateix motiu.
-Demanar picnic pel dia següent per pujar a la muntanya, complicat, s´havia de fer amb temps suficient perquè si es demanava just el dia anterior era massa tard (no sé si pretenia que enviés un telegrama sol.licitant entrepans pel dia següent, els vaig demanar tres hores més tard d´haver-me instal.lat i em va posar pegues)
.
No ho entenc, perquè fer-ho difícil si es pot fer fàcil ? ( fàcil si es pot fer difícil?, ) Penso que tot podria ser molt més senzill: quan els clients arriban és tan simple com explicar en cinc minuts quin és el funcionament del refugi per tal de què la gent no hagi de preguntar constantment tots els dubtes que té i sobretot, si et dediques a atendre al públic (per molt de muntanya que sigui) , per favor, pren la molèstia de mirar a la cara a qui t´està parlant i el sarcasme guarda´l per les ocasions que realment s´ho mereixin. Venim cansats, tan sols volem dutxar-nos, sopar i descansar per marxar al dia següent. Sra. Baró un curset accelerat d´atenció al client seria el millor regal que es podria fer, per a vosté i per a qui els visita, que per desgràcia no compta amb altres alternatives per accedir al Comapedrosa.
Salut i muntanya!!!!
2 Respuestas
Última respuesta Sunday 12 june 2011 - 23:43
Hola,
doncs jo vaig anar l´estiu passat a fer nit al refugi de Juclar, també guardat
per la Margaret i vam tenir un tracte excel·lent.
Vam anar dos vegades, jo i el meu company Pau, per a fer la cresta Ruf - Rulhe.
La primera vegada, les condicions meteorològiques no ens van permetre fer la
cresta... Pensàvem que el refu era lliure, i al arribar ens vam trobar amb al
sorpresa de que era guardat. La Margaret ens va oferir dormir al terra amb
matalassos, pel mati un bon cafeto, i tot sense pagar res! I a més, va ser molt simpàtica
amb nosaltres!
La segona vegada, ja assabentats de que era un refu guardat, vam fer nit allà
pagant, i el tracte d´ella i els seus companys va ser igual de bo o millor! Aquesta vegada vam aconseguir acabar la cresta! Per cert, recomanable!
La veritat és que no tinc cap queixa d´aquest refugi ni de la Margarat així com la resta de personal que el
porta.
Potser vam tenir un bon tracte perquè vam anar a fer muntanya i no a fer
el "pixapi" com la resta de hostes que ens hi vam trobar. Grups de 10
- 15 persones, que nomes pujaven per a sopar i fer jaleo fins tard, incomodant
amb els seus crits i tonteries!
Salut i muntanya!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.