La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General > Pic Estanyol i Fontfreda.

Montaña General

volver al indice del foro.

Sunday 20 february 2011 - 20:27:28

Pic Estanyol i Fontfreda.


La setmana que ve pensava pujar al Pic de l´Estanyol des de Porte/Pimorent.

Alguna persona em pot dir si allargar l´excursió fins el Pic de Fontfreda, des del Pic de l´Estanyol i per la cresta, és sencill?

Hi ha algun pas complicat de +II / III Grau?? El retorn seria pel mateix itinerari o per un altre diferent??

 

Gràcies Penya!!

Andreu

  

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Monday 21 february 2011 - 20:56

 
Monday 21 february 2011 - 16:54

La cresta del Pic de l´Estanyol fins el Pic de Fontfreda, jo la hi feta en estiu, i basicament es un pedregam amb molta pedra solta, força emprenyadora segons el meu parer,  no té molt grau com a molt II, però en invernal  i amb neu no sé com pot estar el tema i m´imagino que pot canviar força, però si que et puc assegurar que es força inclinada.

Des del pic de Fontfreda , l´any passat vaig baixar no per aquesta cresta, sino cap al circ on està l´estany de l´Orri de la Vinyola, despres de fer tot el circ des del Pic de la Mina, passant pels Fontnegres i tancant per Fontfreda i es una alternativa factible (vaig  poder baixar) tot i que també una mica emprenyadora, per pendents d´herba de força inclinació i sense camí ni corriol fitat.

Espero haver-te sigut d´ajuda i bona sortida



(Post Editado: 21-2-11 16:56:00)

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 21 february 2011 - 20:56

Ùltimament algunes crestes solen estar bastant netes de neu, ja que la neu escasseja bastant, si veiem que la podem fer la farem.

També m´han comentat que al hivern es pot pujar al Fontfreda, des del coll i venint de l´Estanyol, per un corredor que hi ha a l´esquerra (fàcil amb neu).

En alguna resenya possava que pujar al Fontfreda, des de l´Estanyol, es necessitaven nocions d´escalada....bé, tu m´has tranquilitzat molt!!

Je,je... gràcies Bouvier!!


   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies