La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Condicions neu als cims i crestes a Andorra?

Montaña General

volver al indice del foro.

Thursday 7 june 2012 - 14:29:45

Condicions neu als cims i crestes a Andorra?

Anem a fer aquest cap de setmana una cresta a Andorra -no sabem quina encara- i no sé si hi ha neu encara per allà, algú en té alguna referència?, suposo que ja està tot fos...

D´altra banda, i ja que hi soc, per fer una cresta, -facileta crec- em puc permetre portar calçat de trail tipus bambes, en contes de botes de trekking?

Salut a tothom.

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Tuesday 12 june 2012 - 10:50

Thursday 7 june 2012 - 16:30
HOme, a les webcams es veu tot bastant pelat de neu........així que segurament no tindras problemes a l´acces, a no ser que aneu a les crestes de la zona d´arcalis, que alli queda mes la neu.....

http://andorrawebcams.andorramania.com/

Pel tema de les sabates, jo mai faig crestes amb bambes, ja que has de comptar amb l´aproximació, que amb bambes et pots quedar sense peus!
I tambe  perque les crestes solen tenir cantos afilats i vius, i et pots pegar rascades als turmells, que crec que es millor tindre´ls protegits.

A banda el tema del desgast del material, ja que les crestes destrosen les bambes rapidament pel tipus de roca (afilada, amb cantos, etc..)

Vaja, tambe et dic que o he probat mai fer una cresta pirinenca amb bambes....jejeje

Salut

Ocultar todas las respuestas      
Monday 11 june 2012 - 22:57

Eiii Jordi!!

Doncs finalment vam fer la cresta del Pic Alt del Cuvil..!! més o menys la vam fer, ja t´explicaré...

i amb ganes de tornar a fer-ne alguna!!

La vaig fer amb calçat de trail, és a dir, bambes, i molt bé, segur que millor si ho hagués fer amb les meves velles Boreal Mali, que estan sense sola.

Va, a veure si en fem alguna, o als Alps aquest estiu hehehe.

Saluuut

Tuesday 12 june 2012 - 10:50
jejeje, alfons, si es que lo de les crestes enganxa!!

Pensavem que no havieu tingut massa bon temps

Doncs ja m´explicaràs que tal us va anar, i aviam si quedem per fer algo xulo, que ara és l´època bona i tenim moltes crestes i molt xules ben a prop.

vinga, salut

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies