freemanWednesday 8 may 2013 - 17:16:07
Hola a tothom,
S'acosta l'estiu i comencen a venir ganes de fer ascensions més importants. He fet força muntanya (no tanta com voldria...), i volia preguntar si Madteam organitza ascensions "normals". Quan dic normals vull dir que siguin 3mils si pot ser (sinó també mola eh), però de nivell més aviat fàcil, o fàcil superior, és a dir, que es puguin arribar caminant o com a molt grimpant fàcilment, tenint en compte que això dels nivells pot arribar a ser força relatiu. Perquè us feu una idea, la grimpada a la xemeneia del Canigó per Marialles la trobo fàcil i la del Canal de Verdet del Pedraforca una mica més complicada però factible (bàsicament hi ha un parell de punts complicats, la resta bé).
Com a molt, potser m'atreviria a fer "poco difícil" si vaig amb algú que en sàpiga. Ho dic perquè veig moltes activitats però poques del meu nivell, estic en un terme mig que no encaixo gaire. O són amb possible escalada que ja se m'escapa, o més tècniques i que la majoria requereixen molt material adequat.
Veig que la majoria teniu força nivell, llavors tant en les activitats organitzades per Madteam com en les organitzades pels usuaris, costa fer el pas d'apuntar-se, per no arribar al lloc i trobar-se fora del nivell requerit.
Ganes de fer muntanya en tinc molta però no tinc cotxe. També m'agradaria algun curs de tècniques de detenció, progressió en glacera, i en alguna cosa relacionada amb grimpar amb més seguretat (sense necessitat d'arribar a nivell d'escalar).
Què em suggeriu? comentaris?
Atentament,
Carles Marquès
1 Respuestas
Última respuesta Wednesday 8 may 2013 - 18:00