La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Algun metge a la sala? Recuperació hèrnia

Montaña General

volver al indice del foro.

Wednesday 25 june 2014 - 17:37:47

Algun metge a la sala? Recuperació hèrnia

Hola bona tarda,

Algun metge a la sala?
D'entrada, no sabia a quin apartat del fòrum fer la consulta, al final l'he posat a "Muntanya general", suposo que és el correcte.

Anem al tema:
El dia 6 de juny em van operar d'una hèrnia inguinal. El metge que em va atendre abans de la intervenció (crec que era el cirurgià que em va operar), em va dir que per fer alta muntanya hauria d'esperar 1 mes, i això que li vaig insistir que faria tres mils. Però aquests dies he anat a dues visites a veure com estava i a treure'm les grapes i el metge que em va atendre va començar dient "...40 dies", "mes i mig" i finalment em va acabar recomanant 2 mesos i em va dir "fes 2mils", hehehe. No sé si és per prudència o no però em va sobtar la diferència entre el que em va dir un i l'altre. Ja sé que tot això depèn molt de la persona però... hi ha algun metge especialitzat en muntanya al fòrum o algú que s'hagi trobat amb el mateix i em pugui explicar l'experiència? Alguna recomanació? Alguna idea per reforçar la zona? Em nego a quedar-me amb l'opinió dels 2 mesos.
A vegades els metges són poc adaptables, van molt amb el guió fet i poden tractar igual un que no camina ni 100 metres que algú que fa bàdminton, per posar un exemple qualsevol, i tot i preguntar-ho en vàries ocasions tampoc t'expliquen què pots fer per prevenir/millorar/reforçar (i amb la crisi crec que això s'ha accentuat) . I no tot és tant blanc o negre, hi sol haver matisos.

El día 6 de junio me operaron de una hernia inguinal. El médico que me atendió antes de la intervención (creo que era el cirujano que me operó), me dijo que para hacer alta montaña debería esperar 1 mes. Le insistí que haría tresmiles pero me dijo que OK. Pero estos días he ido a dos visitas a ver cómo estaba y a quitarme las grapas y el médico que me atendió comenzó diciendo "... 40 días", "mes y medio" y finalmente me acabó recomendando 2 meses y me dijo "haz 2miles", jejeje. No sé si es por prudencia o no pero me sorprendió la diferencia entre lo que me dijo uno y otro. Ya sé que todo esto depende mucho de la persona pero ... hay algún médico especializado en montaña en el foro o alguien que se haya encontrado con lo mismo y me pueda explicar la experiencia? Alguna recomendación? Alguna idea para reforzar la zona? Me niego a quedarme con la opinión de los 2 meses.
A veces los médicos son poco adaptables, van mucho con el guión y pueden tratar igual uno que no camina ni 100 metros que alguien que hace bádminton, por poner un ejemplo cualquiera, y aunque preguntes en varias ocasiones tampoco te explican qué se puede hacer para prevenir / mejorar / reforzar (y con la crisis creo que esto se ha acentuado). Y no todo es tan blanco o negro, suele haber matices.

Moltes gràcies,
Carles

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Friday 27 june 2014 - 22:57

Friday 27 june 2014 - 22:57
Mira.... no soc metge, però em van operar d'una hèrnia inguinal.... la recuperació, doncs uns dos mesos, si, la tornada, progressiva, és clar, al cap i a la fi portes un parxe a la panxa, i qualsevol esforç repercuteix en aquesta zona.... tinc algun company també operat que temps després encara té molèsties de tant en tant, val la pena tenir una mica de calma per si de cas.
   Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies