La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña con niños > Una família gran i benavinguda

Montaña con niños

volver al indice del foro.

Monday 15 january 2007 - 10:22:05

Una família gran i benavinguda

Una família gran i benavinguda va protagonitzar ahir la primera barrufada de 2007 formada bàsicament per gent del Madteam i de la UEGràcia.

Vam ser seixanta (27 nanos, 32 adults i 1 gos) que a quarts de deu del matí ens posavem en moviment a Rupit per fer una ruta planera i preciosa d´uns 17Kms. de recorregut entre faixedes i cingleres. L´ambient, com el dia, va ser immillorable.

Jo vaig tenir la sort de conèixer, entre molts d´altres, en CapitaTro i en Beatricum, amb els quals ja havia pogut compartir experiències i conneixements, via post i email; en Cim_42 (que gairebé som veïns) i els seus companys d´Elsxiruques, en Ramon i tots els del Vallès Occidental, que formen part d´Elsxiruques. També vaig poder retrobar companys d´altres barrufades com el "gastador" Jeroni i la Sara, la Gatta o l´Antònia i, es clar, l´ànima mater del tinglado: en Mirlo! No cal que digui que gairebé tots amb els seus barrufets i/o parelles.

I els nanos? ...doncs, em fa l´efecte que tots com l´Arnau, el qual, quan vaig comentar que la sortida havia estat prou bé em va corregir tot d´una per dir-me que ell s´ho havia passat MOLT BÉ I HAVIA FET MOLTS AMICS NOUS!

Apa, doncs, felicitats als promotors i que la propera no es faci esperar massa!

  

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Tuesday 16 january 2007 - 23:59

 
Monday 15 january 2007 - 12:16
Completament d´acord amb tu Narhinan, ha sigut un plaer fer aquesta sortida i compartir experiencies amb tots vosaltres.

Per la nostre part era la primera sortida que feiem amb gent del madteam i la veritat que em quedat molt satisfets.
I de tot lo demes que explicas tambe d´acord, recorregut molt maco i tots els nanos hi van disfrutar d´allo mes.

Esperem poguer repetiro aviat.

salu2

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 15 january 2007 - 14:26

Hola,

Escric aquest missatge per a donar-vos les gràcies, molt especialment al Mirlo, Pili, Narhinan, Arnau, Jeroni, Sara i Ariadna, i a tots els que vau donar la mà al Gerard perquè descansés de tant en tant. Gràcies a la vostra ajuda, els meus peques van poder disfrutar d´un dia molt divertit.  

I el més important és que ja estan preparats per a la propera sortida a Montserrat!!!

Una abraçada,
Gatta


   Ocultar todas las respuestas      
Monday 15 january 2007 - 14:33
Hola

pues nada...que fue un dia genial, como dije el viernes...habia contado 51 personas...dios mio!!!...60 al final contando al perro , parecia que habian soltado un autocar, pobre Rupit...nunca más volvera a ser lo que fue antaño . Incluso al final...tanto encargo de coca y sobro. La ostia ya fue la Ratafia ofrecida por Narhinan.

Solo daros las gracias a todos por vuestra participación, encantado de conocer gente nueva (betriacum y xiruquesteam) y como no de re-encontrar a los habituales (cim_42, narhinan, capitan trueno, gatta, obac + la gente de la uec de gràcia).

Las fotos del capitan trueno (capitatro)
http://www.madteam.net/fotografia/galeria.php/2747

A todos GRACIAS!!!
mirlo

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 15 january 2007 - 19:34
Doncs què dir que no hagueu dit ja: ambient genial, col·legues fantàstics, els nens una passada com van aguantar.
Ha estat la meva primera sortida del madteam i de ben segur que no serà l´última. I ja he trobat la manera de fer muntanya amb les meves filles sense sentir ni una queixa, o sigui que segur que repetim.  Fins la properaaaaaa!!!!!!



   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 16 january 2007 - 23:59

Bones a tots, tant els nens com jo ens ho vem passar molt bé, realment va ser una sortida genial, amb aquestes expectatives crec que Montserrat ja tremola i la qüestió es.... hi cabrem tots a Sant Jeroni per fer la foto de cim???

Una abraçada
cim_42


   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies