La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña con niños > Escalada amb nens

Montaña con niños

volver al indice del foro.

Tuesday 16 january 2007 - 17:31:24

Escalada amb nens

Hola a tots, sóc nou en el foro, busco gent de Barcelona que tingui criatures per fer sortides amb nens i fer escalada esportiva. Sortides d´un dia en llocs d´accés comode i on els peus de via no siguin perillosos pels nens. El meu fill té tre anys i mitg i li encanta estar al monte jugant amb altres nens i de pas també ho prova una miqueta, ja te el seu arnés, casc i gats. Salut i bones tibades. 

  

expandir todo contraer todo 10 Respuestas Última respuesta Sunday 25 february 2007 - 19:49

 
Friday 16 february 2007 - 09:52
Hola,
els meus nens volen començar a escalar. Estem a bcn.
Sílvia 7 anys, Gerard 6 anys. Estan forts i hem fet ferrates per a nens a França.
No disposem encara de material, o sigui, que si algú m´aconsella una mica, doncs m´anirá molt bé.



castellà:
mis hijos quieren empezar a escalar. Estamos en bcn.
Silvia 7 años, Gerard 6 años. Estan fuertes y hemos hecho ferratas para niños en Francia. No tenemos todavía material, por lo que si alguien me aconseja un poco, pues irá muy bien.



Saludos,
Gatta

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 19 february 2007 - 12:11

Hola Gatta, que be trobar algu que vulgui sortir a escalar amb nens, els teus fills tenen ganes d´escalar, tu tambe suposo. El material no hiha problema, jo tinc tot el necessari, corda, cintes, el que si que us fa falta es peus de gat i l´arnes, que suposo que si heu fet ferrates ja el deveu tenir. Jo he contactat amb un parell de persones que tambe tenen ganes de fer sortides amb nens, pero sera mes de cara al mes de marc. Et deixo el meu mail joelvifu@telefonica.net o el tel 609651510 i 932690985. Be doncs espero que podem trobar-nos alguna dia per fer unes escalades i que el crios s´ho passin pipa.


   Ocultar todas las respuestas      
Monday 19 february 2007 - 21:36
 Bones Gatta, aquest diumenge anem una colla amb els nens per la zona de les agulles (Montserrat) a fer una mica de top-rop, fer petar la xerrada i passar el dia, si t´interessa quedarem a les 10 al aparcament de Can Maçana.

 Salutacions
cim_42

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 19 february 2007 - 22:08

Hola Cim_42,
moltres gràcies, però aquest cap de setmana serà impossible, estem fora.
Un altre dia,

salutacions,

gatta


   Ocultar todas las respuestas      
Monday 19 february 2007 - 23:35
  Bé, doncs per qui li interessi, la proposta queda aquí.

 Salutacions
cim_42

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 22 february 2007 - 10:48

 

  hola cim_42. M´agradaria venir amb la meva filla de 7 anys a escalar aquest diumenge.Pots concretar una mica mes el plan?


   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 22 february 2007 - 14:02

 

Hola Vadoret, doncs em quedat a les 10 al aparcament del coll de Can Maçana, tens de portar entrepans per dinar, es tracta de passar el dia. Anirem per la zona de les agulles, portarem vàries cordes, muntarem un top-rop en una via fàcil pels nens i pels que no ho han fet mai i al costat hi ha una via fàcil de 2 llargs pels grans que en saben una mica més, el material mínim que cal portar és el casc, el de bici val.
 Depèn del temps que faci, ens quedarem a dinar al costat de la via o anirem al refugi Vicenç Barbé. Em pots trucar al 696480136 (vespres).
 Salutacions
Cim_42

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 22 february 2007 - 22:16

 

  gracies cim_42,si tot va be,vidrem.De totes formes et trucare dissabte tarda-vespre per veure si hi hagut algun canvi,i per si vols que porti  mes material (mes o menys tinc de tot per una sortida facil)


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 23 february 2007 - 13:55

  Val, doncs porta també els talabards, així no tindrem que estar posant i traient tants cops.

 


   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 25 february 2007 - 19:49

 

  jaume,llastima del dia  fred d´avui.Un altre dia sera...

 aqui tens el meu mail:  regola@catworld.net.

 Ja m´avisaras quan feu alguna coseta

 


   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies