La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña con niños > Bloc a Savassona amb pekes el 19 de gener

Montaña con niños

volver al indice del foro.

Tuesday 15 january 2008 - 16:38:18

Bloc a Savassona amb pekes el 19 de gener

 

El dissabte 19 a savassona amb bon temps, bona temperatura i fanatisme.  Qui vulgui apuntar-se allá estarem fent bloc amb 2 pekes de moment, el meu de 4 i mitg i una nena de 3. Salut!

  

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Friday 18 january 2008 - 16:13

 
Thursday 17 january 2008 - 19:12
...per naltros estaría prou bé, encare que aixó del bloc no ho tenim gaire per la mà (mes aviat ens hem deprimit ). N´en tenim 3 (de kanalles) de 5, 12 i 14, pero no crec que els grans vulguin venir -mai se sap-. Venim des de Bcn i l´únic es que a les 4 hem de estar de tornada. Em pots trobar al 605607992. Salut i a tibar!
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 17 january 2008 - 20:57
Cap a les 10:30 estarem esmorzant al bar que es diu can colomer de Tavèrnoles, que está a tocar de la carretera, i no patiu que hi han blocs fàcils. El meu mòbil és el 609651510. Fins dissabte doncs. Salut.
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 17 january 2008 - 22:32
Eis aquest cap de setmana no però un altre dia... Vam quedar amb vosaltres alguna vegada? el meu té cinc.
   Ocultar todas las respuestas      
Friday 18 january 2008 - 16:13

 

   Diria que no ens coneixem pero encantat de que puguis venir, quans mes pkes millor! Nosaltres anem sortint bastant, sobretot a blokar que és el més còmode amb els menuts. Ja aniré anunciant sortides i us apunteu. Salut i fins aviat.


   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies